Gå til innhold

for tidlig utløsning sexproblem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har det veldig bra sammen. Alt er veldig bra men jeg kjenner jeg ikke får det jeg vil ut av sex biten. Grunnen til dette er at han kommer som regel etter et min inne meg.

Han er veldig flink til å gi meg orgasmer på andre måter enten via fingring eller oral som ofte skjer under vorspielet eller etter han har kommet. Jeg savner bare vaginal orgasme noe som ikke skjer fordi han kommer tidlig. Jeg vet jeg kan få det men da etter sånn fem til ti min ca.

Jeg tenker jeg burde snakke med han om dette men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg vil ikke såre han eller få han til å tro at han er en dårlig partner i senga. Han er jo ikke det. Jeg vil heller ikke at han skaø få dårlig selvtillit på det området der om jeg tar det opp. Samtidig lurer jeg på om jeg kanskje setter for store krav. Jeg må ikke ha orgasme hver gang sånn men av og til hadde jeg likt.

Jeg kan ellers si at jeg har det topp med han på alle områder ellers. Føler at han er den rette for meg. Men dette vet jeg ikke hbordan jeg skal løse...

Anonymous poster hash: bf2fe...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du erfaring med at andre menn har pult deg i lengre tid? I så fall kan jeg godt forstå at det føles irriterende :( Vet han hva du synes om hans prestasjoner i forhold til andre menn? Synes du burde ta det opp med ham , så kanskje han kan prøve å bli flinkere og holde ut lenger. Ikke sikkert han er klar over at du ser på det som et problem :)



Anonymous poster hash: 02d12...8f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv en mann som kan relatere meg til det du sier.

Jeg visste med meg selv at jeg kom tidlig, men jeg og min utkårede snakket aldri om det. Jeg følte meg ganske dritt en stund fordi jeg hadde veldig dårlig samvittighet, men ønsket allikevel ikke å ta det opp med henne da jeg på en måte ikke ville påpeke det for henne slik at hun kanskje ble enda mer klar over problemet. Jeg var redd for at dersom jeg tok det opp med henne ville jeg bare tydeliggjøre problemet mitt mer. Innerst inne håpet jeg litt at hun ville ta det opp.

Heldigvis for min del er det slik med meg at jeg kommer raskt, men jeg restituerer raskt også. Runde to holder jeg ut leeeeenge, og runde tre må vi vanligvis gi opp da jeg aldri kommer i "mål".

Problemet for min del var bare det at kjæresten min mistet interessen etter runde 1. Hun ble på en måte lei, så jeg kom meg aldri til runde 2.

Etter at vi snakket om "problemet" fikk begge parter en bedre forståelse av hvordan kroppene våres fungerte. Det hjalp veldig på min situasjon.Ingen er like så det er ikke sagt at dette vil hjelpe på din kjæreste, men dersom du er redd for å ta det opp med han kan du jo prøve å forføre han på nytt en stund etter første akt. Så får du bare i det stille eksperimentere med forskjellig varighet på pausen for å finne ut hva som passer. 5 minutter kan være for tidlig for noen (ingen ereksjon), mens dersom du venter mange timer vil tidlig utløsning kanskje skje igjen ;)

Håper dette hjelper.

Hvis ikke er det mange andre tips ute på nettet. Husker jeg leste igjennom mye stoff selv da dette var et problem, men disse tingene fungerte ikke for meg.

PS
Dersom det var perioder med mye sex, ville 1. runde var lenge nok.



Anonymous poster hash: 59c38...d9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...