Gå til innhold

Nye erfaringer ønskes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen der ute i jungelen som kan gi meg et tips på hvor det finnes seriøse nettsider/forum, der jeg kan komme i kontakt med kvinner/par på søken etter sexpartner(e)?

Jeg ser det er en hel del nettsider som tilbyr datingtjenester av seksuell art, men nesten samtlige synes jeg oser av useriøsitet. Og jeg er helt i mot alt som har å gjøre med prostitusjon så nettsiden(e) bør ha en sterk policy mot dette.

Ble singel for snart 3 mndr siden og ble lysten på å prøve noe nytt. Hadde aldri i livet tenkt i disse baner mens jeg var i forhold! For å drive på med andre eller forsåvidt være vitne til at min kjære har sex med andre enn meg er utelukket. Men, nå som jeg er fri og frank så ser jeg mitt snitt til å gjøre meg noen ekstra erfaringer :wow:

Alle tips mottas med tusen takk.

Hilsen en attraktiv fyr fra Trondheim :danse:

Anonymous poster hash: 27c4e...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har tydeligvis foreslått å prøve kvinneguiden?

Anonymous poster hash: 56953...fe3

• Liker 3
Skrevet

attraktiv fyr fra Trondheim

selvmotsigelse

Anonymous poster hash: fb295...b89

• Liker 2
Skrevet

Gå med et skilt rundt byen hvor det står: HAR IKKE KLAMYDIA!

Da får du sikkert en sverm av damer etter deg :P

Anonymous poster hash: 0cb63...f6b

Skrevet

Noen har tydeligvis foreslått å prøve kvinneguiden?

Anonymous poster hash: 56953...fe3

Nei, over hodet ikke. Men etter min oppfattelse har KG i hvertfall en del parametre på seriøsitet, og derfor valgte jeg å poste henvendelsen min her inne.

selvmotsigelse

Hva har dette med selvmotsigelse å gjøre? Klarer du ikke å se ironien i min beskrivelse av meg selv?

Gå med et skilt rundt byen hvor det står: HAR IKKE KLAMYDIA!

Da får du sikkert en sverm av damer etter deg :P

Takker for "tips", men det er faktisk ikke en sverm damer jeg er på utkikk etter... :fnise:

Skrevet

Hadde forsåvidt satt pris på om dere med negativ oppfattelse av min henvendelse kunne ha holdt dere unna tråden, i stedet for å slenge useriøse kommentarer.

På forhånd takk :blomst:

Skrevet

Cupido skal være ganske bra.

Anonymous poster hash: cf05f...ab5
Skrevet

Hva med c date, går jo så mye reklame av den for tiden.

Skrevet

Tinder er stedet! Spurte en kjekk kar om han ville ha sex etter å ha utvekslet rundt 4 meldinger, og han var all in. Riktignok sikkert litt vanskeligere som mann

Skrevet

Cupido. Men mannfolkene er i flertall, så mye kommer an på oppførsel og attraktivitet.

Skrevet

Takker for alle svar, og tar gjerne i mot flere tips :blomst:

Skrevet

Er det noen der ute i jungelen som kan gi meg et tips på hvor det finnes seriøse nettsider/forum, der jeg kan komme i kontakt med kvinner/par på søken etter sexpartner(e)?

Jeg ser det er en hel del nettsider som tilbyr datingtjenester av seksuell art, men nesten samtlige synes jeg oser av useriøsitet. Og jeg er helt i mot alt som har å gjøre med prostitusjon så nettsiden(e) bør ha en sterk policy mot dette.

Ble singel for snart 3 mndr siden og ble lysten på å prøve noe nytt. Hadde aldri i livet tenkt i disse baner mens jeg var i forhold! For å drive på med andre eller forsåvidt være vitne til at min kjære har sex med andre enn meg er utelukket. Men, nå som jeg er fri og frank så ser jeg mitt snitt til å gjøre meg noen ekstra erfaringer :wow:

Prøv Cupido. Det er kanskje den mest seriøs.

Anonymous poster hash: b50b8...111

Gjest Sagarmatha
Skrevet

selvmotsigelse

Hvorfor er du anonym? Gullkorn som dette må man ha mulighet til å knytte til konkrete personer her inne.

Skrevet

Hva med en vanlig dateside? :)

Skrevet

Ikke for å ta piffen fra deg helt, men par og kvinner kan virkelig velge og vrake mellom single menn(igrunnen menn generelt).

Så du bør virkelig skille deg ut med annet enn bare utseende om du tenker å få seriøse henvendelser fra normalt oppegående folk - for de er nemlig også i fåtall på slike sider.

Som kvinne(i eller utenfor parforhold) er det direkte slitsomt med disse sidene om man ikke er interessert i meningsløs chatting, underlivsbilder, virkelig tilbakestående meldinger i innboksen eller bare få generell seksuell oppmerksomhet.

SÅ; profilen du bør være veldig god, du bør skille deg ut, og, du må være forberedt på maaaaange useriøse henvendelser.

Anonymous poster hash: 5de8b...502
Skrevet

Tinder er stedet! Spurte en kjekk kar om han ville ha sex etter å ha utvekslet rundt 4 meldinger, og han var all in. Riktignok sikkert litt vanskeligere som mann

No shit...

Skrevet

Er ikke du femten år?

Anonymous poster hash: 97c49...c79

Skrevet

Er ikke du femten år? Anonymous poster hash: 97c49...c79

Hvordan våger du å legge bånd på jenters seksualitet.

• 1 år senere...
Skrevet

Ryddet for reklame.

- Magnifique, mod.

Skrevet (endret)

C-date

Endret av lakrispia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...