AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg gikk på mercilon. Har gått på de i to år, det første året merket jeg ingen bieffekter, men etter et år så ble sexlysten fryktelig redusert. Noe som har vært plagsomt. Jeg har nå sluttet på ppillene, og føler at lysten er på vei tilbake igjen! Men jeg vil fortsette på ppillene, var tryggheten ved det, og å kunne ha mer kontroll over meg selv jeg likte. Pluss at jeg kunne ha sex med min kjære når og hvor jeg ville uten å tenke på kondom osv. Kunne byttet til et ikke-hormon prevensjonmiddel, men vil helst prøve noen andre ppiller først. Er det noen her som vet om et p-pillemerke som hvor sannsynligheten er mindre for å få dempet sexlyst? Spesielt dersom den ble nesten utryddet med Mercilon? Anonymous poster hash: 757ca...be1
Minya Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Nå er effekt og bivirkninger på p-piller svært individuelle, så det finnes ikke noe fasitsvar, men av egen erfaring fikk jeg høyere libido da jeg begynte på Microgynon, så du kunne to prøvd dem?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Jeg mistet sexlysten helt på P-piller. I tillegg ble jeg premenstruell og veldig fysen Resultat: Hormonelt helvete som ikke hadde sex, på vei til å bli feit. M.a.o 100% sikkert prevensjonsmiddel ettersom ingen ville tatt på meg med ildtang Anonymous poster hash: 0a420...f77
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Jeg har prøvd forskjellige merker, også p-plaster og p-ring. Har NULL sexlyst. Ikke morsomt. Anonymous poster hash: 6207a...a11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå