Gå til innhold

Hvordan se om hun er lesbisk?

Fremhevede innlegg

Gjest Blomst83
Skrevet

Virker veldig lesbisk ut i fra det du skriver i HI, TS. Jeg tror gjerne hun er lesbisk ut i fra det du har skrevet der.

Dersom du vil sjekke kan du jo alltids nevne "hørte at prince Harry skal gifte seg. Synd, han er bare såå kjekk" og se hvordan hun reagerer (dette er kanskje ikke så gunstig dersom du er en lesbisk jente som ønsker å sjekke henne opp, da du kan bli oppfattet som heterofil).

Anonymous poster hash: f4730...47e

Nå har jeg en venninne som passer beskrivelsen til ts,og hun er gift med to barn. . Og jeg har en mor som er lesbisk,og hun ser ser hun som den "vanlige" kvinnen i gata.Just saying

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kan se på meg at jeg er lesbisk, og jeg eier overhodet ikke gaydar, men det er jo noen som har en mer "lesbisk stil", selv om de fort kan være hetero de også.

Jeg har ofte brukt (da jeg var singel) å bare samtale om alt mulig, og pense inn på at jeg er det selv. Kommentere pene jenter på tv, snakke om en eks og si hun tydelig, prate om at jeg leste noe i Blikk, var ute på Elsker, at den siste kule festen jeg var på nok var under skeive dager...Hva som helst, egentlig. Da gir man den andre en invitasjon inn, og sier samtidig at det ikke er "farlig" å åpne seg. Evt kan man bare smile og skravle og sjekke om man blir flørta med.

Du må jo uansett bli kjent, så noe må du finne å snakke om! :)

• Liker 3
Skrevet

Dere har helt rett.. Jeg kan jo ikke se på stilen om hun er lesbisk, med mindre hun er temmelig butch.

Huff, og jeg kjenner henne egentlig ikke i det hele tatt. Det virker nesten som om hun bare er punker, men neste gang jeg ser henne, skal jeg prøve å holde blikket, og se etter på kroppsspråket hennes hvordan hun reagerer.

:P

Anonymous poster hash: c5f11...bcb

Skrevet

Hårete mus, armhuler og kort hår. Ser ut som en stygg mann med pupper.

Anonymous poster hash: 7dabb...c85
Skrevet (endret)

- Gå inn på Gaysir. Gjør et medlemssøk på alle jenter som er like gamle som henne der dere bor. Se om du finner henne.

- Søk henne opp på Facebook. Legg henne evenuelt til som venn eller bare se på den delen av profilen som er åpen. Hvis hun har satt opp lesbefilmer som yndlingsfilmer kan det gi en indikator. :-)

Endret av Ylva Virvla
Skrevet

Pokker, jeg er visst ikke lesbisk likevel!

• Liker 9
Skrevet

Hårete armhuler..? Stygg gutt? Jeg tror ikke jeg er lesbisk likevel..

Uansett, jeg har søkt på Gaysir, men finner henne ikke. Men skal prøve mer nøyaktig senere, hehe.

Skrevet

Herregud! Dette ble så dumt at det er direkte komisk :skratte:

Anonymous poster hash: f4730...47e

• Liker 2
Skrevet

Hvordan man finner ut om noen er streit eller skeiv? Nei jeg vet ikke jeg, hva med å prate med henne?! :P

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg lurer på om en jente jeg vet om er lesbisk. Kan noen hjelpe meg?

Nå tar jeg det stereotypiske først: Hun har kort hår, går i litt guttete klær, men jeg har også sett henne i litt mer "feminine" klær. Hun har tattoveringer. Jeg har også sett at hun har en blogg, hvor hun bla. har lagt ut et bilde av et vennepar (2 jenter) av henne, som kysser. Hun er glad i å fotografere også, tror jeg.

Hun er litt sånn punker, så det er jo slett ikke sikkert at hun er lesbisk, men at hun liker den stilen. Jeg har snakket til henne kun et par ganger, og har ikke lagt merke til noe spesielt da.

Noen som har noen tips til hvordan man finner ut om noen er lesbisk/bifil? :P

du kan spørre henne...
Skrevet

Hvis du er ute etter å SE om noen er lesbisk kan du bare se etter stereotyper. Men da går du glipp av de som man ikke ser det på :P

Anonymous poster hash: 5ee2a...5d3
Skrevet

Blikk, magefølelsen du får, og kroppsspråk. Er dere ute blant andre mennesker kan du jo også se hvordan hun ser på andre jenter.. ;) Man kan også merke det på når lesbiske snakker om kjærestene sine, mange sier ofte "kjæresten" mens hetromennesker kan si "han, eller typen" ;)

Anonymous poster hash: 00fd0...7cd
Skrevet (endret)

Jeg lurer på om en jente jeg vet om er lesbisk. Kan noen hjelpe meg?

Nå tar jeg det stereotypiske først: Hun har kort hår, går i litt guttete klær, men jeg har også sett henne i litt mer "feminine" klær. Hun har tattoveringer. Jeg har også sett at hun har en blogg, hvor hun bla. har lagt ut et bilde av et vennepar (2 jenter) av henne, som kysser. Hun er glad i å fotografere også, tror jeg.

Hun er litt sånn punker, så det er jo slett ikke sikkert at hun er lesbisk, men at hun liker den stilen. Jeg har snakket til henne kun et par ganger, og har ikke lagt merke til noe spesielt da.

Noen som har noen tips til hvordan man finner ut om noen er lesbisk/bifil? :P

'

Syns du allerede har mer enn nok informasjon til å kunne fastslå, med forholdsvis stor sikkerhet, at hun er lesbisk. Enten lesbisk eller "latent" lesbisk, eller en annen "fil" som innebærer sex med andre kvinner. You are in luck :tommelopp:

Endret av Trapp
Skrevet

Jeg passer vel nesten beskrivelsen din, Ts. Men jeg er gift med en mann og har ikke en eneste lesbisk tanke i meg.

Du kan ikke nødvendigvis SE hvilken legning noen har. Noen passer inn i steriotypen, noen ser ut som de gjør det uten å være det, andre ser ikke sånn ut, men ER.

Anonymous poster hash: 23c19...611

• Liker 1
Skrevet

Spør om tidligere forhold eller lignende. Om hun er reservert i sin bruk av riktig pronomen så kan det jo hende hun faller utenfor det heteronormative..............

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Pokker, jeg er visst ikke lesbisk likevel!

Da synes jeg du skal gjøre en bedre innsats.! Hva tar du i benken?

Skrevet

Søk henne opp på twitter, instagram, facebook osv, se om du ser noe om legning der :)

Anonymous poster hash: 99ca7...4d1
Skrevet

Noen stereotypier stemmer ganske ofte. Når hun er butch og har lesbiske venner, er det ikke usannsynlig at hun er skeiv. Når det er sagt; jeg kjenner butche jenter som er 100% hetero og mannfolk med knekk i håndleddet som elsker damer. Selv er jeg skeiv og feminin. Så det stemmer langt fra alltid. Du kan ikke SE om en person er skeiv!

Det du derimot kan føle deg rimelig sikker på er at en kvinne som kjører tøff og androgyn stil er 100% sikker på sin seksualitet, og dermed overhodet ikke kommer til å bli fornærmet om du spør.

Men altså, hvorfor innleder du ikke en samtale med vedkommende? Kjenner du henne overhodet? Prat med henne, det kan jo faktisk også hende hun er skeiv, men overhodet ikke interessert...?

Skrevet

Det finnes ingen konkret oppskrift på det der. Alle skeive damer er ulike. Snakk med henne, spør henne om hun liker damer, menn eller begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...