AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 For lenge siden snakket jeg mye med en fyr jeg møtte via datingside. Vi fikk veldig god kjemi, men han holdt på med en annen da og vi var mest vennskapelige, om enn noe fjasete. Vi møttes også et par ganger, men hun dama han holdt på med var en skikkelig sjalu bitch, så det ble med kaffe og småprat. Nå senere fant jeg igjen den gamle telefonen min, med nr hans og noen gamle meldinger.. Jeg sendte ham ny melding. Det gikk sånn her: Meg: Er dette nr til ***? Han: Ja! Hvem er dette? Meg: ***! Han: Lenge siden sist, hvordan går det? Meg: Bare bra. Du, kan du adde meg på facebook? Han: Sure, hva heter du der? Jeg har face under pseudonym, så jeg gav ham navnet. Han svarte ok, men ingenting skjedde. Profilen min ble noen dager etterpå hacket, så jeg måtte lage ny, og da brukte jeg et annet navn.. Nå har det gått tre-fire uker og jeg har ikke hørt noe mer fra ham. Vet ikke om det er fordi han ikke vil ha kontakt eller fordi han har glemt det av? Skal jeg sende ham en ny mld med navn på profilen min? Eller blir det masete? Er ikke ute etter noe romantisk og det tror jeg han vet, vil bare ha kontakt med det som en gang var en god kompis.. Anonymous poster hash: b3ec7...78e
zen Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Høres litt rart ut. For det første, kan ikke du bare adde han selv? For det andre, er dama hans en sjalu bitch hvis hun ikke liker at han går på date med andre? 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Hvis du bare er interresert i å ta opp igjen kontkten vennskapelig, så kan du jo heller sende en melding og spørre om dere skal en ta kaffe eller noe, en bestemt dag, for å catche up.. Jeg syns det er litt rart å bare sende han en melding om å adde deg på fb, for meg så hørtes det mere ut som om du var interresert i at vennelista de ble større, enn at du var interresert i å gjenoppta kontakten med han! Anonymous poster hash: aa551...d60
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Høres litt rart ut. For det første, kan ikke du bare adde han selv? For det andre, er dama hans en sjalu bitch hvis hun ikke liker at han går på date med andre? Han har skjult profil. Vi gikk ikke på date, men hun oppfattet det tydeligvis sånn... Han er typen som små-flørter litt med alle uten at det er noe bak det, så det var vel det hun reagerte på. Vi er, og har alltid vært, bare venner. Hvis du bare er interresert i å ta opp igjen kontkten vennskapelig, så kan du jo heller sende en melding og spørre om dere skal en ta kaffe eller noe, en bestemt dag, for å catche up.. Jeg syns det er litt rart å bare sende han en melding om å adde deg på fb, for meg så hørtes det mere ut som om du var interresert i at vennelista de ble større, enn at du var interresert i å gjenoppta kontakten med han! Anonymous poster hash: aa551...d60 Vi bor ikke i nærheten av hverandre. Det var han som spurte om facen min. Ble litt feil i HI. Anonymous poster hash: b3ec7...78e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Jeg ville sendt ham en ny sms og se hva som skjer.Etter flere uker virker ikke det noe masete... Anonymous poster hash: 4b15b...fb1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor er det så om å gjøre å ha ham som venn på FB? Anonymous poster hash: d08ad...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor er det så om å gjøre å ha ham som venn på FB? Anonymous poster hash: d08ad...8d0 Fordi jeg vil ha kontakt med ham. Anonymous poster hash: b3ec7...78e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Fordi jeg vil ha kontakt med ham. Anonymous poster hash: b3ec7...78e Selv om han har dame som ikke liker det? Anonymous poster hash: d08ad...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Hvis du møtte ham på en datingsside, så er det upassende for ham å dra ut med deg når han holder på med en annen, selv om det er "vennskapelig". Og det er åpenbart at du er interessert i ham. Så du har ingen grunn til å kalle henne en "sjalu bitch". Anonymous poster hash: a716b...645 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 Hvis han fortsatt dater henne så holder du deg unna. Anonymous poster hash: a716b...645
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå