Gjest muffen2 Skrevet 8. mai 2004 #1 Skrevet 8. mai 2004 Hva er det som skjer? Etter at jeg begynte på p-plaster har jeg nesten ikke mensen lenger. Det kommer såvidt bittelitt blod i et par dager liksom. Trenger ikke å bruke bind... Noen andre som har erfart dette med p-plaster?
missvikki Skrevet 9. mai 2004 #2 Skrevet 9. mai 2004 ja, jeg har det på samme måten, det er normalt sier legen, (jeg er bare gld til det) etter 3-4 menstusjoner vil det øke på med blod-mengden.... nyt det så lenge det varer *ler*
Saeria Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Jeg har det IKKE slik. Jeg har nettopp hatt min første plasterfrie uke, og riktignok kom ikke mensen før fredagen. (Tok av plasteret på tirsdagen) Men jeg blødde en del mer enn hva jeg gjorde når jeg gikk på pillen. Magesmertene var korte, men mer intense, og to dager etter mensen var over kom det litt rustfarget utflod. Bittelitt bare. Har noen av dere opplevd å bli veldig tørr akkurat der hvor dere har hatt plasteret?
Gjest Erika Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Hei, jeg er en jente på 15 år som lurer på når jeg skal starte med p-piller/p-plaster.. for jeg skal nemlig på bieber konsert og vet jeg får mensen den dagen konsterten er. og det vil jeg virkelig ikke ha, så jeg vil derfor utsette mensen, men når må jeg starte med p-piller/p-plaster da? for å ikke få mensen på konserten? er jeg forsent ute? konserten er den 18. April Håper på svar fort, takk
Gjest Allergikeren Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Du kan starte i dag, Erika, men da har du ikke beskyttelse mot graviditet før om en uke, altså når du skal skifte plaster. Men det kan være at du vil få en blødning likevel, det er vanlig at ting er litt uregelmessig i starten. Det er ikke sikkert, det er mange som ikke får det. Men det er greit å være klar over. Helst skulle du begynt for tre mnd siden, da har det meste stabilisert seg. Og til topic: jeg også har det slik, så jeg har liksågodt hoppet over hele greia et par ganger nå. Syns liksom jeg kan blø "skikkelig" når jeg først "må" ha det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå