Thomasine Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 Lillegutt på 6,5 år kom hjem og skulle fortelle vits: "Mamma, skal jeg fortelle en vits? En katte med slips!! Skal jeg fortelle en annen? ....." Han husker ikke mere, og ble så lei seg... :cry: Noen som kan den??!! :klø: Da blir poden glad!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 8. mai 2004 #2 Del Skrevet 8. mai 2004 Sånn jeg lærte den for lenge siden gikk den slik: Vil du høre en vits? En katt med slips. Vil du høre resten? Rompa til presten. Håper det var slik poden din hadde lært den slik at han blir glad igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mai 2004 #3 Del Skrevet 8. mai 2004 Skal si deg en vits? Katta med slips. Skal jeg fortelle deg resten? Rompa til presten. Hesten sa presten. Hesten må være med på festen. Denne fant jeg på nettet i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breece Skrevet 8. mai 2004 #4 Del Skrevet 8. mai 2004 Neste ord er vel "fy faan" Sånn jeg husker den (kanskje like greit han glemte det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. mai 2004 #5 Del Skrevet 8. mai 2004 skulle til å si det samme hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mai 2004 #6 Del Skrevet 8. mai 2004 Neste ord er vel "fy faan" Sånn jeg husker den (kanskje like greit han glemte det...) Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. mai 2004 Takk, takk, allesammen!!!!! :bukke: Ja, han sa noe med presten, men skjønte jo at det ikke stemte med "en annen"... :-? (Jeg tenkte ikke på at det rimte med "faen", jeg da... :oops: ) Skal fortelle ham om rompa til presten, jeg... Nå blir han glad!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 10. mai 2004 #8 Del Skrevet 10. mai 2004 Skal jeg fortelle en vits? Katta med slips. Skal jeg fortelle en annen? fy... ehh... fillern Skal jeg fortelle en til? Stekt sild Skal jeg fortelle den siste? Silda kan riste Skal jeg fortelle deg resten? Rumpa til presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2004 Takk Solstråle!! Snakka akkurat om at det måtte finnes flere rimord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 10. mai 2004 #10 Del Skrevet 10. mai 2004 Min mann er rå på stygge vitser eller ting som er litt på kanten. Det er jo ikke alltid ungene skjønner de, men vi voksne må trekke litt på smilebåndet fordi ungene prøver og lære de selv, for så og fortelle de videre. Min mann har en som bla. er slik: Skal jeg fortelle deg noe lurt? Katta tissa gult! Skal jeg fortelle deg noe enda lurere? Katta tissa enda gulere! Ikke spesiell morsom, men unga flirer godt seg imellom!! Eller hvis man ønsker og få ungene til å gruble litt: Har du hørt om han som ikke visste hvor han var hen? Også dro han til England. Men så var han ikke der heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #11 Del Skrevet 10. mai 2004 Har du hørt om han som ikke visste hvor han var hen? Også dro han til England. Men så var han ikke der heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 10. mai 2004 Dette var da meg... :oops: :klø: Plutselig var jeg utlogga... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 11. mai 2004 #13 Del Skrevet 11. mai 2004 skal jeg fortelle deg en vits,katta med slips. skal jeg fortelle deg noe lurt,katta skeit gult. skal jeg fortelle deg noe enda lurere,katta skeit enda gulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå