Gå til innhold

Hvilken sovestilling ligger du i?

51 stemmer

1. 1. Hvilen sovestilling ligger du i?

• Foetus (fosterstilling)
      18
    • Log (på siden)
      6
    • Yearner (på siden med henda ut)
      4
    • Solider (på rygg)
      4
    • Freefaller (på magen)
      18
    • Starfish (på rygg med henda ut)
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjøstjerne , midt i sengen. Mao, er helvette og sove sammen med .

Skrevet

Foetus, helt til venstre. Klarer ikke sovne uten å ligge i den stillingen. Om jeg ligger i stillingen helt til høyre, så sovner armene mine. Og jeg ligger der helt hjelpesløs :P

Anonymous poster hash: 598b7...c8c
Skrevet

Litt av hvert, men fosterstilling mest.

Skrevet

Jeg veksler faktisk mellom alle, unntatt yearner, i et fast mønster før jeg sovner. Hver kveld.

Er det et dårlig tegn?

Gjest Raindrops
Skrevet

Fosterstilling, eller på magen med det ene benet bøyd opp. Lurer veldig på hvordan jeg ligger når jeg har sovnet egentlig, om jeg flytter på meg.

Skrevet

En mellomting mellom foetus og yearner faktisk! Jeg ligger med overkroppen i yearner stilling og med underkroppen i foetus stilling, med rumpa pekende mer ut! Noen ganger stikker jeg rumpa så langt ut av kjæresten får dårlig med plass!

Skrevet

På magen, med ene armen under puten og det motsatt benet trukket litt opp.

Ikke ulikt hun i midten her.

2012-Sleeping-Position._Naijapalsdotcom.

Skrevet

Freefaller! Burde vel egentlig sove på siden, men klarer ikke å sovne i andre stillinger enn "freefaller"..

Skrevet (endret)

Jeg ligger nesten i soldatstilling, men med den ene foten ut til siden og fotbladet hvilende mot nederste del av låret.

Omtrent som Ian Anderson i Jethro Tull når han spiller fløyte stående på ett ben

- altså slik, men med foten høyere opp:

http://musictravellerstwo.blogspot.no/2011/04/jethro-tull-1969-11-28-detroit.html

Før lå jeg i en slags fosterstilling eller på magen med en hånd under puta.

Endret av absinthia
Skrevet

Selv ligger jeg i fosterstilling, som på bildet til venstre.

Jeg har lest at det kan være skadelig for ryggen, men jeg klarer rett og slett ikke å sove i en annen stilling.

http://www.flatseats.com/images/sleep-types.gif

Hvor har du hørt/lest det? Jeg kan egentlig ikke tenke meg at det stemmer da fosterstilling er en stilling som blir anbefalt om man har vondt i ryggen. Det er nemlig i forsterstilling at ryggraden for strekt seg helt ut. Ligger man for eksempel helt rak på ryggen ligger man faktisk med svai i ryggen. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg.

Fosterstilling, eller på magen med det ene benet bøyd opp. Lurer veldig på hvordan jeg ligger når jeg har sovnet egentlig, om jeg flytter på meg.

På magen med ene beinet bøyd opp.

Jeg sover enten på siden i en halvveis fosterstilling med dyna mellom bena eller på magen med ene foten opp slik som dere. Å sove på magen er ofte et tegn på at sengen er for hard. Jeg sluttet å sove på magen helt automatisk da jeg jeg flyttet hjemmefra og kjøpte meg den første nye sengen på mange, mange år. Nå (de siste månedene) har jeg begynt å sove på magen igjen, men tror det har noe med at det har blitt en liten dump i madrassen slik at jeg blir liggende i en liten oppoverbakken når jeg ligger på siden vendt ene veien. Så jeg skal ta og snu madrassen.

Men det er altså noe å tenke på :)

Anonymous poster hash: bf8d0...a99

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Sovner alltid på magen med armen under puta og våkner alltid på ryggen med armene ned langs siden.

Skrevet

jeg MÅ ligge på magen med ene hånden på magen og andre hånden over dyna når jeg skal sove, hvis ikke får jeg ikke sove. Våkner ett par ganger om natta og da ligger jeg vanligvis enten på ryggen eller på siden :P

Anonymous poster hash: a1e69...6d9
Gjest Blomst83
Skrevet

Når jeg skal legge meg til å sove må jeg alltid ligge på ryggen.

Skrevet

Jeg ligger på siden og holder rundt en dyne, med en annen over. Tar med meg dyna jeg holder rundt uansett hvilken stilling jeg ligger i. :fnise: Skifter mellom begge sider og noen ganger ligger jeg på ryggen

Skrevet

Er nok en freefaller, klarer ikke å sovne på ryggen. Kan derimot våkne i omtrent alle stillingene, i barndommen våknet jeg noen ganger med hodet i fotenden :P

Skrevet (endret)

Jeg ligger i alle mulige stillinger du kan tenke deg, hehe! Dreger samboerns dyne over til meg, kan ligge helt på kanten av senga og nesten dette ut, plutselig ligger jeg nesten under samboern, ligger oppå hendene mine så de sovner, ligger som en sjøstjerne noen ganger.. ja.. Jeg er variert..

Endret av s@nd
Skrevet

jeg sover på magen, med et bein liggendes i 90 grader på den ene siden, ufattelig behagelig!

Hvem sover egentlig på ryggen? noe så ubehagelig?!!

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg også, kan du skjønne at noen kan greie å ligge på ryggen? ;O

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...