AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #21 Skrevet 21. november 2013 Selektiv mutisme. Anonymous poster hash: 44fdf...7fc
Blod Skrevet 21. november 2013 #22 Skrevet 21. november 2013 Jeg visste ikke man kunne ha disse tre samtidig. Kan jeg spørre hvordan det er å være deg? Anonymous poster hash: 8bfd2...4fe Jeg har ihvertfall hørt og lest at de diagnosene er ganske nærme, "i slekt" på en måte. Altså det er veldig slitsomt til tider, det ville jo vært ganske slitsomt å bare ha en av diagnosene. Men jeg får medisiner for bipolar lidelse så det går ganske bra nå, da. Men oppveksten har ikke vært lett...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #23 Skrevet 21. november 2013 ADHD Anonymous poster hash: 5dd8c...2a7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #24 Skrevet 21. november 2013 PTSD, generalisert angst, depressiv lidelse, bulimi og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse (den siste skal jeg få ny utredning for og tror ikke jeg fyller kriteriene lenger). Anonymous poster hash: dbbc7...876
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #25 Skrevet 22. november 2013 Depresjon og a-typisk anoreksi nevrosa Anonymous poster hash: 0d644...0d5
Apocalypse Skrevet 22. november 2013 #26 Skrevet 22. november 2013 Dystymi og EDNOS (uspesifisert spiseforstyrrelse), men førstnevnte var nok heller en langvarig depresjon. For tiden er jeg i gang med å bli utredet og diagnostisert på nytt.
Gjest Chloe87 Skrevet 22. november 2013 #27 Skrevet 22. november 2013 Sosial angst/ generalisert angst / depresjon. Men jeg går på medisin som jeg reagerer veldig bra på så jeg opplever ikke mye til disse diagnosene, men jeg har selvfølgelig mine dårlige dager som alle andre.
JamesHardy Skrevet 22. november 2013 #28 Skrevet 22. november 2013 Depresjon Dystymi Suicidalitet Panikklidelse Agorafobi Sosial Fobi OCD PTSD Psykotisk lidelse Antisosial forst. Ustabil Personlighetsforstyrrelse borderline Vedvarende personlighetsforstyrrelse etter katastrofale livshendelser Uspesifisert dissosiativ lidelse Må jo ha litt utfordringer i hverdagen.. Tenker nok ikke så mye på at jeg ER en eller alle av disse. Bare mer at jeg har en fargerik personlighet.. Vanskelig å snakke åpent om dette gjerne da folk fort blir skremt vekk. Om man hadde dradd et "normalt" menneske igjennom hele prosessen så tror jeg nok faktisk de aller fleste hadde endt opp med en eller annen diagnose på seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå