AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Etter min beregning, så skal jeg ha mensen til onsdag. Problemet er at kjæresten min kommer hjem den kvelden og drar igjen to dager etter (han blir borte i hele tre mnd.). Vil jo gjerne ha sex med han da, men jeg klarer rett og slett ikke det når jeg har mensen (han sier at han ikke bryr seg om det, mens jeg synes det bare er ekkelt og da klarer jeg ikke å nyte det). Uansett, har hørt at man kan få noen reseptbelagte piller (går ikke på p-piller, forresten) hos legen, slik at man kan utsette mensen. Noen som har prøvd det? Hvor lenge før mensen må man isåfall ta de? Og må man gjennom en konsultasjon hos legen før man kan få de utskrevet? Vil jo ikke få time på dagen hos legen min, men kanskje jeg kan få en hastetime hos en annen? Hva tror dere? Mange spørsmål her… Har bare så lyst til å kose meg med typen før han reiser bort. Anonymous poster hash: 37018...7bb
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Jeg tror du kan bestille noen p-piller og ikke få mensen, men hvis jeg begynner med piller i mensentiden så tar det minimum 3 dager før den går vekk så løp og kjøp! Anonymous poster hash: e1fbd...15d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Du kan få Primolut. Legen må skrive resept på den. Du starter 3 dager før forventet mens men den fungerer ikke som prevansjon. Du må nok ha time først. Anonymous poster hash: e60d6...d4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå