Gå til innhold

Den stygge Hyenas uinteressante... Banan?


Hyena

Anbefalte innlegg

Jeg hadde virkelig ingen anelse om hva tittelen på denne super kule dagboken skulle være.

Likevel vil jeg fortelle alle dere medmennesker historien om hvordan brukernavnet ble til liv og hvordan banan helt random dukket opp som tittel.

Hadde en gang et forhold som var mer eller mindre basert på humor, morsomme opplevelser og sengekos. Disse forholdene er så klart det Hyena liker best. Bare glede og lykke. (Ble også matforgiftet, men akk, det var jo bare en kjærlighetserklæring fra han). Uansett syntes han jeg var så stygg, men ikke usminket og på morraskvisten vel og merke, da var jeg verdens vakreste i hans øyne. Uansett, for å sette ord på min skjønnhet startet han kalle meg "din STØGGE hyene", hvorpå jeg lo lett og blunket med øynene. Enda en kjærlighetserklæring, hyener er jo ubeskrivelig søte og sjarmerende. Merkelig at ingen enda har tatt til seg hyener som kjæledyr.

UANSETT, det ble kallenavnet mitt. Men til slutt ble jeg så vakker at han ikke tålte å se på meg mer. Må ha vært fordi jeg så smashing ut i undertøy. Spesielt når bilringene tøt ut. (Bilringer større enn bilen din) Neida, jeg bare tuller. Det ble slutt fordi jeg var lei.

Ja, jeg blir lei innimellom. Kan f.eks ikke spise banan hver dag heller, selv om jeg elsker banan. Spesielt i smoothie. Banen er gult, og gult er kult. Derfor fant jeg ut at jeg skulle plassere den til slutt i tittelen.

The end.

Forresten, jeg er ikke ny her nei. Har bare ikke hatt bruker på en stund, det var fordi jeg bodde i en hule på fjellet uten nett. Neida, joda. Nei. Uansett.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og fantaserer om banan duppet i sjokolade.... Men egentlig vil jeg ha iskald julebrus på glassflaske... Men når jeg tenker meg bedre om frister faktisk potetgull. Noe chrispy og godt. Likevel hadde smågodt også vært perfekt nå. Kanskje til dessert etter en pizza mozarella. Hadde også vært godt med sjokolade. Is hadde heller ikke vært å forakte. :skratte:

Nå kommer det store spørsmålet..... Orker jeg dra på butikken eller ikke? Er 50 meter å gå, men er en skikkelig stinkende latfis i dag. Likevel kjenner jeg meg selv rett, ender det opp med noe godt. Fnis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...