Gå til innhold

Daten bæsjet ned klosettet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ingen trolling. Men det er mulig venninnen min overdriver. Hun ser støvkorn på mils avstand.

ts

Anonymous poster hash: 3cce4...f8c

Det høres helt ærlig ut som en overdrivelse ja. Hvem klarer å grise så mye med mindre de har hatt skikkelig sprutdiare? Er ikke normalt at hele doskåla blir totalt nedgrisa når man driter.

Skrevet

Det høres helt ærlig ut som en overdrivelse ja. Hvem klarer å grise så mye med mindre de har hatt skikkelig sprutdiare? Er ikke normalt at hele doskåla blir totalt nedgrisa når man driter.

Tjaah. Jeg har hatt venner på besøk selv som jeg har måtte spurt om hvordan det er å vokse opp i fjøs, sånn etter at toalettet mitt har sett ut som en mild atomkatastrofe.

Jeg er for så vidt ikke sjokkert om man er så nervøs på date at magen gjør mytteri, men det er totalt på trynet å ikke forsøke gjøre rent etter seg. At det finnes folk som gjør sånt, det er jeg redd for godt kan stemme.

Og jeg ville nok hatt noen fordommer som ikke er forenelige med potensielt forhold om det hadde skjedd med min date. Stikkordet er ikke renhold og renslighet hos vedkommende for min del, men respekt.

• Liker 2
Skrevet

Herregud- droppet, glatt!

Tenk åssen han er å BO med?

Mannen min gikk på et par sånne smeller ETTER at vi ble sammen. Du kan si at han bruker dobørsten nå ja!!

Anonymous poster hash: f2d1b...50e

Skrevet

Fullstendig uaktuelt å tilbringe noe mer tid i nærheten av vedkommende. Om h*n er så slurven med toalettet, hvordan tror dere h*n er på å vaske hendene?

• Liker 2
Skrevet

Om dette ikke er en trolle tråd så er det vel åpenbart at mannfolket bør forbli singel, hallo.

Skrevet

Ohhh lord! Hahaha æsj

Tok et bilde av dassen min. Ingen sjans for date jenter? :fnise:

525138308_453299723_f9041eeb5b_xlarge.jp

Anonymous poster hash: ce3ee...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...