Gå til innhold

Daten bæsjet ned klosettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg en diskusjon med en venninne. Hvor hun fortalte hun hadde hatt en fyr hun har datet i et par uker på hjemmebesøk (middag).

Hun kunne fortelle at han hadde brukt toalettet, og etter at han hadde gått hjem så kunne hun se at klosettet var fullstendig nedgriset. Det var bæsj på porselenet over vannivå helt opp til området ovenfor der vannet skylles ut. Han hadde ikke tatt seg bryderiet å vaske det vekk, ikke hadde han lagt ned lokket (så han kunne umulig unngått å se all dritten).

Hun mener dette alene er en grunn til å droppe daten. Jeg synes det kanskje er litt overreaksjon.

Det skal sies at min venninne er av den renslige typen som vasker leiligheten et par ganger i uken.

Så hva sier dere? Ville dere droppet daten?

Anonymous poster hash: 3cce4...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolling kalles jeg det.

Skrevet

Jeg hadde droppet han som en varm potet. Eksen min gjorde heller aldri rent etter seg, og det irriterte meg spesielt siden han alltid kom til et rent toalett. Forskjellen i her at eksen min var i allefall husvarm og det skjedde aldri i datingperioden.

Anonymous poster hash: 1747f...7f2
  • Liker 2
Skrevet

Om det skjer hele tiden og personen man dater aldri rydder opp etter seg så kan det være grunn nok, men om det er en forglemmelse så vil jeg si at man ikke er spesielt interessert hvis en slik engangshendelse er nok til å droppe daten. Da har man nok mest sannsynlig lett etter grunner til å droppe vedkommende.

Anonymous poster hash: d51cf...4e7
Skrevet

Jeg mistenker trolling ;) Men dersom det hadde skjedd meg, så hadde jeg droppet fyren. Når man gjør sånne ting i datingfasen, da lurer jeg på hva han hadde funnet på når vi var blitt komfortable med hverandre...

• Liker 4
Skrevet

Ingen trolling. Men det er mulig venninnen min overdriver. Hun ser støvkorn på mils avstand.

ts

Skrevet

Altså, jeg ville ikke droppet han for et engangstilfelle.. Men dersom det gjentar seg eller hun merker at han er urenslig på andre områder i tillegg, så mener jeg hun har grunn til å droppe han :)

Anonymous poster hash: f0a25...2ac
Skrevet

Det er faktisk ikke så lenge siden vi hadde en helt lik tråd om dette på forumet.

Anonymous poster hash: 2d81e...d86
Skrevet

Jeg mistenker trolling ;) Men dersom det hadde skjedd meg, så hadde jeg droppet fyren. Når man gjør sånne ting i datingfasen, da lurer jeg på hva han hadde funnet på når vi var blitt komfortable med hverandre...

Ville du seriøst funnet på å droppe noen for det for en engangshendelse?

Skrevet

Rart med det, men førsteinntrykket er gjerne helt idiotisk umulig å se forbi. Dette tror jeg gjelder nært sagt alle. For at man skal se forbi det ene lille (evt store) så må man gjerne ha x antall positive ting å veie det hele opp med. Hvis det ikke er spesielt god klaff mellom personene det handler om i utgangspunktet, så tror jeg det bare blir enda vanskeligere å få bort slike ting man husker den andre for.

Skrevet

:kvalm:

Anonymous poster hash: ba95f...c5b
Skrevet

Tok et bilde av dassen min. Ingen sjans for date jenter? :fnise:

525138308_453299723_f9041eeb5b_xlarge.jp

Anonymous poster hash: ce3ee...7bb
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville også ha droppet ham. Jeg er enig med Skyflakes - er man ikke mer interessert i å gjøre et godt inntrykk i datingfasen, er sjansen stor for at dritt i do er det minste problemet om et års tid.

Det fordrer selvsagt at det er litt mengder vi snakker om, og ikke en liten stripe i vannkanten. Og at dobørsten er lett tilgjengelig.

• Liker 6
Skrevet

Ikke for et engangstilfelle, men ville vært mer obs på renslighet i etterkant. Jeg er ikke kjempenøye på at mannen alltid skal rydde etter seg og sånn, for jeg er litt sløv på det selv, men kroppslig renslighet slacker jeg ikke på!

Anonymous poster hash: 718a9...888

Skrevet

Det var en lignende tråd om dette for en stund siden og folk har selvfølgelig ulike oppfatninger av om dette er dumpegrunn eller ei.

Selv hadde jeg avsluttet det som var med fyren da han tydligvis ikke har gode nok vaner til å sjekke toalettet etter seg. Toalett er for meg det viktigste i huset, så kommer kjøkken, soverom, stue etc.

Det handler om at han selv synes det er greit å etterlate ekskrementer for hvemsomhelst til å skulle vaske bort etterpå.

Skrevet

Rart med det, men førsteinntrykket er gjerne helt idiotisk umulig å se forbi. Dette tror jeg gjelder nært sagt alle. For at man skal se forbi det ene lille (evt store) så må man gjerne ha x antall positive ting å veie det hele opp med. Hvis det ikke er spesielt god klaff mellom personene det handler om i utgangspunktet, så tror jeg det bare blir enda vanskeligere å få bort slike ting man husker den andre for.

Jepp, der sa du det! :Nikke: Jeg tror førsteinntrykk spiller en stor rolle her. Hadde daten min fått akutt diare mens han var på besøk hos meg er det jo kjipt, og jeg hadde ikke dumpa han for å være uvel i magen. Men å ikke vaske etter seg syns jeg er upassende.

Generelt skjønner jeg meg ikke på folk som ikke han bruke dobørste, og spesielt når man er hos andre man ikke kjenner så godt. Jeg syns det er rimelig kleint dersom nestemann på do må bruke dobørsten fordi jeg ikke gjorde det...

Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå meg på folk som ikke bruker dobørsta. Eier de ikke skam i livet? Griser!!!

Er forøvrig mann.

Anonymous poster hash: e36ad...355
  • Liker 8
Skrevet

I går hadde jeg en diskusjon med en venninne. Hvor hun fortalte hun hadde hatt en fyr hun har datet i et par uker på hjemmebesøk (middag).

Hun kunne fortelle at han hadde brukt toalettet, og etter at han hadde gått hjem så kunne hun se at klosettet var fullstendig nedgriset. Det var bæsj på porselenet over vannivå helt opp til området ovenfor der vannet skylles ut. Han hadde ikke tatt seg bryderiet å vaske det vekk, ikke hadde han lagt ned lokket (så han kunne umulig unngått å se all dritten).

Hun mener dette alene er en grunn til å droppe daten. Jeg synes det kanskje er litt overreaksjon.

Det skal sies at min venninne er av den renslige typen som vasker leiligheten et par ganger i uken.

Så hva sier dere? Ville dere droppet daten?

Om en person virkelig ikke blir så mye som litt flau over slikt når de fortsatt dater(!) så er det fare på ferde. Altså, om dobørsten manglet, eller om han plutselig fikk diare eller hva nå det var så ville en oppegående person ha:

-vasket så godt som mulig

-tatt jobben med å forklare dette pinlige som hadde skjedd så hun ikke fikk "overraskelsen" etter daten

Jeg ville faktisk bare ha tatt det opp med han neste gang vi snakkes og hørt hva han har å si for seg selv. Om han hadde blitt dengflau så ok, om han hadde nektet eller ikke sett problemet så hastalavista...

Anonymous poster hash: 7a4f7...516

• Liker 1
Skrevet

Joda, men når man dater noen så regner jeg med det er fordi det er et visst minimum av egenskapene man da anser som positive, hvis ikke hadde man jo ikke giddet å date i det hele tatt. Og det andre tilfellet du nevner handler jo om det jeg skrev innledningsvis, at man leter etter feil hos den andre fordi man egentlig ikke er så interessert i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...