AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 trenger det! hater å være forkjøla prøver alt nå!! Anonymous poster hash: 3d0da...89d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Det er en grunn til at det heter vidunderkur. Bare overtro og tull. Drikk mye og kjøp hostesaft. Anonymous poster hash: 6d92d...382
Amphitrite Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Har ingen vidunderkur, men te med honning lindrer også bør du spise kiwi eller annen C-vitamin-rik frukt!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Har ingen vidunderkur, men te med honning lindrer også bør du spise kiwi eller annen C-vitamin-rik frukt! appelsiner har jeg, skal jeg stappe i meg det? Anonymous poster hash: cf51a...4ae
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Det er en grunn til at det heter vidunderkur. Bare overtro og tull. Drikk mye og kjøp hostesaft. Anonymous poster hash: 6d92d...382 bare en talemåte da tenkte bare om noen har noen ting jeg kan spise/drikke/gjøre for å føle meg bedre Anonymous poster hash: cf51a...4ae
Amphitrite Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 appelsiner har jeg, skal jeg stappe i meg det? Anonymous poster hash: cf51a...4ae Det ville jeg gjort Hvis du har te, men ikke honning, ville jeg drukket te også.
Amphitrite Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Forresten kan varmeflaske på brystet også virke lindrende, men ikke alltid, så prøvd deg litt frem!
Sugerøret Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Slimløsende ,Bisolvon fåes uten resept på apotek. Jeg har astma og mye slim.Men bruker bisolvon så fort jeg blir forkjøla da den løsner slimet fort og bedre enn hostesaft. Fåes som tabletter eller mixtur
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Slimløsende ,Bisolvon fåes uten resept på apotek. Jeg har astma og mye slim.Men bruker bisolvon så fort jeg blir forkjøla da den løsner slimet fort og bedre enn hostesaft. Fåes som tabletter eller mixtur har flytende bisolvon har du prøvd fribol host/hals? de sugetablettene de reklamerer om på tv'n? Anonymous poster hash: cf51a...4ae
Sugerøret Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 har flytende bisolvon har du prøvd fribol host/hals? de sugetablettene de reklamerer om på tv'n? Anonymous poster hash: cf51a...4ae Ja men de synes jeg var så sterke at jeg ikke klarte å spise de.Hadde skikkelig sår hals,mulig det var grunnen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå