Gå til innhold

vidunderkur mot slimhoste/forkjølelse?


Fremhevede innlegg

Skrevet

trenger det! hater å være forkjøla :( prøver alt nå!!



Anonymous poster hash: 3d0da...89d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en grunn til at det heter vidunderkur. Bare overtro og tull. Drikk mye og kjøp hostesaft.



Anonymous poster hash: 6d92d...382
Skrevet

Har ingen vidunderkur, men te med honning lindrer også bør du spise kiwi eller annen C-vitamin-rik frukt! :)

Skrevet

Har ingen vidunderkur, men te med honning lindrer også bør du spise kiwi eller annen C-vitamin-rik frukt! :)

appelsiner har jeg, skal jeg stappe i meg det?

Anonymous poster hash: cf51a...4ae

Skrevet

Det er en grunn til at det heter vidunderkur. Bare overtro og tull. Drikk mye og kjøp hostesaft.

Anonymous poster hash: 6d92d...382

bare en talemåte da ;)

tenkte bare om noen har noen ting jeg kan spise/drikke/gjøre for å føle meg bedre :)

Anonymous poster hash: cf51a...4ae

Skrevet

appelsiner har jeg, skal jeg stappe i meg det?

Anonymous poster hash: cf51a...4ae

Det ville jeg gjort :) Hvis du har te, men ikke honning, ville jeg drukket te også.

Skrevet

Forresten kan varmeflaske på brystet også virke lindrende, men ikke alltid, så prøvd deg litt frem!

Skrevet

Slimløsende ,Bisolvon fåes uten resept på apotek.

Jeg har astma og mye slim.Men bruker bisolvon så fort jeg blir forkjøla da den løsner slimet fort og bedre enn hostesaft.

Fåes som tabletter eller mixtur

Skrevet

Slimløsende ,Bisolvon fåes uten resept på apotek.

Jeg har astma og mye slim.Men bruker bisolvon så fort jeg blir forkjøla da den løsner slimet fort og bedre enn hostesaft.

Fåes som tabletter eller mixtur

har flytende bisolvon :)

har du prøvd fribol host/hals? de sugetablettene de reklamerer om på tv'n?

Anonymous poster hash: cf51a...4ae

Skrevet

har flytende bisolvon :)

har du prøvd fribol host/hals? de sugetablettene de reklamerer om på tv'n?

Anonymous poster hash: cf51a...4ae

Ja men de synes jeg var så sterke at jeg ikke klarte å spise de.Hadde skikkelig sår hals,mulig det var grunnen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...