Gå til innhold

Style sort blondekjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sort blondekjole som jeg vurderer å bruke på julebord. Den er sort med blonder utenpå på kroppen, og ermene er bare blonder. Hva kan jeg bruke sammen med denne?



Anonymous poster hash: 5c54b...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du? Sko, smykke?

Anonymous poster hash: 3d649...ef6

Hva slags klær kan jeg bruke sammen med en sort blondekjole? Strømpebukse, jakke, sko?

Anonymous poster hash: 5c54b...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hva slags klær kan jeg bruke sammen med en sort blondekjole? Strømpebukse, jakke, sko?

Anonymous poster hash: 5c54b...708

Spør du egentlig om alt utenom kjolen?

Sko, yttertøy, strømper/strømpebukse, smykker, sminke, hår?

Om du har en lenke til kjolen og ellers sier litt om hvilke idèer du selv har, basert på hva du har i skapet, så blir det mye enklere for oss og mye billigere for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du egentlig om alt utenom kjolen?

Sko, yttertøy, strømper/strømpebukse, smykker, sminke, hår?

Om du har en lenke til kjolen og ellers sier litt om hvilke idèer du selv har, basert på hva du har i skapet, så blir det mye enklere for oss og mye billigere for deg :)

Den finnes ikke på nettet lengre, men den ligner denne. Min har noe mindre utringning, og er en smule lengre.

Jeg kan skrive litt mer konkret hva jeg lurer på:

- Hva slags strømpebukse bør jeg bruke? Kan jeg bruke en tykk, strikket strømpebukse eller må det være nylonstrømper? Hvilken farge strømpebukse bør jeg bruke?

- Hva slags jakke bør jeg ha utenpå? Bolero, kort eller lang cardigan? Hvilken farge?

- Bør jeg bruke smykker/øredobber til? I så fall, lite eller stort? Små øredobber eller noe som henger?

Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke den, da jeg er redd for å fryse. Kanskje jeg velger en kjole som lettere lar seg kombinere med noe varmt. Jeg er 25 år om det har noe å si.

Anonymous poster hash: 5c54b...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Da ble det lettere å si noe forhåpentligvis fornuftig :)

Siden du tenker litt på å bruke kjolen på julebord så vil jeg mene at tykk strømpebukse ikke bør velges.

Rent sort strømpebukse kan bli veldig 'hardt', så jeg vil tipse om farven 'nesten sort'.

Her fra Wolford som kaller farven 'barely black', 12 denier:

magic-touch-12.jpg

Skulle farven falle i smak, men Wolford føles litt dyrt, så tipse jeg om at alternativene finnes bl.a. her.

Farver på cardigan eller bolero skal jeg ikke våge meg på, men derimot mene at farver som virkelig kler deg som regel vil være et bedre valg enn årets 'in' farve.

Basert på kjolen vil jeg tro du er slank med et markert liv. Da vil en kort cardigan eller en bolero være flatterende for din figur, mens en lang cardigan vil 'gjemme deg mere bort'.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt blazer isteden for cardigan, i rød eller sort. Og nylonstrømpebukser i sort. Sånne som er litt gjennomsiktige. Pumps, ikke sko som kutter ankelen. Røde lepper, neglelakk osv. Noen store statement ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det lettere å si noe forhåpentligvis fornuftig :)

Takk for tips! Jeg er enig i at en bolero eller kort cardigan vil bli best. Jeg lurer på om jeg kanskje skal gå for en annen kjole, så jeg kan kle på meg noe litt varmere tilbehør.

Ville hatt blazer isteden for cardigan, i rød eller sort. Og nylonstrømpebukser i sort. Sånne som er litt gjennomsiktige. Pumps, ikke sko som kutter ankelen. Røde lepper, neglelakk osv. Noen store statement ringer.

Jeg kler ikke rødt. Blir ikke sort strømpebukse, sort kjole, sort jakke og sorte sko bli veldig.. sort? Lurer på om jeg går for noe annet.

Anonymous poster hash: 5c54b...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå eller hvit blazer da, eller kremhvit eller gammelrosa? Kan jo egentlig bruke akkuratt hva farge du vil til sort kjole. Men syns helsort er skikkelig fint jeg, hvis du har røde lepper eller negler eller noe til. Men smak og behag. Syns uansett at blazer er MYE finere til kjole enn cardigan eller bolero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå eller hvit blazer da, eller kremhvit eller gammelrosa? Kan jo egentlig bruke akkuratt hva farge du vil til sort kjole. Men syns helsort er skikkelig fint jeg, hvis du har røde lepper eller negler eller noe til. Men smak og behag. Syns uansett at blazer er MYE finere til kjole enn cardigan eller bolero.

Jeg har ingen blazer.. Tror kanskje jeg går for noe annet, som er litt lettere å kombinere :)

Anonymous poster hash: 5c54b...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...