AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Snart reiser jeg til krakow. Noen som har vært der og kan fortelle meg litt om shoppingmulighetene?Anonymous poster hash: 26ad0...e37
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Snart reiser jeg til krakow. Noen som har vært der og kan fortelle meg litt om shoppingmulighetene?Anonymous poster hash: 26ad0...e37 Hei jeg var der i september og var glad jeg tok den store kofferten Det er litt dyrere inne i markedshallen enn det er i de mindre butikkene i gatene rundt markedsplassen, så kikk gjerne der også før du handler. Det er ett stort kjøpesenter ett lite stykke utenfor gamlebyen, galeria eller noe slikt, med mange kjente butikker. Ellers brukte vi en del tid i gatene rundt markedsplassen og fant mye fint der. Mine beste kupp tror jeg var votter i ull, skinnvarer, treleker, skjerf og litt smykker mm... Du finner også billig krystall, ravsmykker osv. Anonymous poster hash: dde07...f5a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Du finner ikke store sko her Største de har (jeg fant) er 48, og da var jeg på alle de store kjøpesentrene og mange butikker i sentrum,. Men shopping ellers er fantastisk. Nå er jeg mann, og var der med mine 2 søstre, noe som kansje ikke var det beste reisefølget for en som ikke liker shopping, men veldig mye fint. Mye rav-butikker slik det ofte er i denne delen av europa. Anonymous poster hash: 9fc8d...3a7
heiduderborte Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Masse billig! JÆVLIG billig. en brus koster 2 norske kroner på supermarket. Ambefaler å stikke innom ''polar bear'' (?)
Lady Lovelylocks Skrevet 5. juli 2014 #6 Skrevet 5. juli 2014 Jeg reiser snart til Krakow. Noen fler som har tips? Restauranter for eksempel?
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juli 2014 #7 Skrevet 5. juli 2014 For 2 år siden var maten god og rimelig her 1
reiselyst72 Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Har litt tips om storbyferie Krakow her, blant annet 2 restauranter som er verdt å besøke. Krakow er en flott by nå på sommeren:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå