Gå til innhold

Lyst? What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Han klår

- Han sender skitne sms

- Han ber om bilder av meg

- Han fantaserer om meg

- Han runker mens han tenker på meg/ ser på bilder av meg

- Han drømmer om meg når han sover (ergo - jeg er i tankene hans)

Jeg er ikke innbilsk som tenker at han har lyst, eller? Han har vært i utlandet så å si i hele høst, og er ikke hjemme før til jul. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å pirre ham så lenge? (Slik at han ber meg til seg ved første og beste anledning). Han er veldig glad i dirty sms, og jeg vil gjerne overraske ham litt, men er tom for ideer, og det er jo litt kleint hvis han egentlig ikke har gitt signaler på at han er interessert og bare svarer "høflig" når han får bilder eller dirty sms fra meg.

Anonymous poster hash: 5928e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke at han sier at han runker til bilder av deg og med deg i tankene for å være høflig....Ikke klåingen heller.

Noen tips til hvordan jeg kan pirre ham/vise at jeg "er med på leken"? (Han har jo fått bilder, men noe annet, noe nytt slik at han kanskje gleder seg ekstra til å komme hjem?)

Anonymous poster hash: 5928e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske enkelt, du kan jo bare si at du gleder deg til han kommer hjem.

Til alt du kan føle han rundt deg og at han slipper å bare være i drømmene dine? Hold det enkelt!

Du trenger ikke gjøre store greiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips til hvordan jeg kan pirre ham/vise at jeg "er med på leken"? (Han har jo fått bilder, men noe annet, noe nytt slik at han kanskje gleder seg ekstra til å komme hjem?)

Anonymous poster hash: 5928e...860

Hmm, vet ikke. Bilder og meldinger burde jo være nok i seg selv egentlig. Kanskje du kan kjøpe noe nytt undertøy, og med strømper, kanskje strømpeholder, og vise litt av det, og si at du har fått nytt undertøy som han skal få se når han kommer hjem :)

Føler meg litt ukreativt på slikt egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, vet ikke. Bilder og meldinger burde jo være nok i seg selv egentlig. Kanskje du kan kjøpe noe nytt undertøy, og med strømper, kanskje strømpeholder, og vise litt av det, og si at du har fått nytt undertøy som han skal få se når han kommer hjem :)

Føler meg litt ukreativt på slikt egentlig

Jeg er heller ikke så veldig kreativ på det området. Men er det sannsynlig å tro at han allerede er gira nok til å gjøre virkelighet av sine fantasier/gi utløp for sine lyster når han har mulighet? Og er det forståelig at han allikevel ikke prioriterer meg selv om han er hjemme og jobber i et par dager? (At han heller venter til han har det roligere)

Anonymous poster hash: 5928e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke så veldig kreativ på det området. Men er det sannsynlig å tro at han allerede er gira nok til å gjøre virkelighet av sine fantasier/gi utløp for sine lyster når han har mulighet? Og er det forståelig at han allikevel ikke prioriterer meg selv om han er hjemme og jobber i et par dager? (At han heller venter til han har det roligere)

Anonymous poster hash: 5928e...860

Om han har vært hjemme, og i nærheten av deg, men uten å ta kontakt eller møte deg, og han har vært der i noen dager så vil jeg ikke tro at det er følelser involvert ihvertfall. Man kan da alltids sette inn litt tid, jobber vel ikke 24 timer i døgnet flere dager i strekk. Men han vil nok helt sikkert ha sex med deg, men det passer kanskje bedre når han har mer tid i så fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har vært hjemme, og i nærheten av deg, men uten å ta kontakt eller møte deg, og han har vært der i noen dager så vil jeg ikke tro at det er følelser involvert ihvertfall. Man kan da alltids sette inn litt tid, jobber vel ikke 24 timer i døgnet flere dager i strekk. Men han vil nok helt sikkert ha sex med deg, men det passer kanskje bedre når han har mer tid i så fall.

Han har hatt noen få dager hjemme, jobbet hele dagen og hatt kompiser på besøk på kvelden. Tror han føler litt ansvar for han ene - han er litt ensom. Han har gitt uttrykk for at han liker meg som person også - kan det være at han ikke vil invitere meg over fordi han vil ha mer tid - mer tid enn en kveld, fordi han vil bli kjent med meg? Han vet jo at han drar igjen etter et par døgn allikevel...

Anonymous poster hash: 5928e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidvis tror jeg faktisk at jeg må være enklere skrudd sammen i hodet enn mesteparten av kvinner.

I min verden: Hun svarte meg -> hun vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidvis tror jeg faktisk at jeg må være enklere skrudd sammen i hodet enn mesteparten av kvinner.

I min verden: Hun svarte meg -> hun vil ha meg.

Haha, ja, du er jo mann så kanskje du har et poeng? Kvinner er vel "kjent" for å overanalysere for mye. Du mener altså at det ikke er noe å lure på? :)

Anonymous poster hash: 5928e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt noen få dager hjemme, jobbet hele dagen og hatt kompiser på besøk på kvelden. Tror han føler litt ansvar for han ene - han er litt ensom. Han har gitt uttrykk for at han liker meg som person også - kan det være at han ikke vil invitere meg over fordi han vil ha mer tid - mer tid enn en kveld, fordi han vil bli kjent med meg? Han vet jo at han drar igjen etter et par døgn allikevel...

Anonymous poster hash: 5928e...860

Dette har vi snakket om før. Hvis han er interessert, hadde han invitert deg bort.

Anonymous poster hash: bfc68...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, du er jo mann så kanskje du har et poeng? Kvinner er vel "kjent" for å overanalysere for mye. Du mener altså at det ikke er noe å lure på? :)

Anonymous poster hash: 5928e...860

Det er da ingen tvil om han vil ha sex med deg. Om han vil noe mer, skal jeg derimot ikke spekulere i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...