Gå til innhold

Virusinfeksjon i halsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. etter influensa. Flotte greier, grusomt til smerter i svelg!

Jeg lurer bare på hvilken smertestillende som blir riktig til dette? Paracet eller ibux? De forvirrer meg .. Eller skal jeg bare ta en av hver?

Anonymous poster hash: c9d73...5b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke er streptokokker? I så fall bør du jo ha antibiotika.

Jeg tror ikke det har noe å si om du bruker ibux eller paracet. Personlig bruker jeg heller ibux om jeg må ha smertestillende da det er litt snillere med leveren.

Skrevet

Jeg tror ikke det har noe å si om du bruker ibux eller paracet. Personlig bruker jeg heller ibux om jeg må ha smertestillende da det er litt snillere med leveren.

Ganske sikker, er ikke SÅ vondt (eller, jeg vet ikke hvor vondt det er, men har hørt det er forferdelig).

Dette er mer bare irriterende og vanskelig å spise og drikke.

Takker for svar♥ det ble litt bedre etter en ibux altså.

Skrevet

Godt. Ja, streptokokker er etter min erfaring så ille at man knapt orker å drikke vann en gang.

God bedring! :)

Skrevet

Det kan jo være begge deler Det er ganske vanlig at man først får et virus som skader slimhinnene, og så får man en strep-infeksjon i ruinene etterpå.

Skrevet

Godt. Ja, streptokokker er etter min erfaring så ille at man knapt orker å drikke vann en gang.

God bedring! :)

Takk!♥

Skrevet

Litt snillere med leveren, men mye verre for mage og tarm.

ingen medisin uten bivirkning.

Anonymous poster hash: b3a36...a6c

• Liker 1
Skrevet

Om du tar Paracet eller Ibux spiller ingen rolle, de har sine bivirkninger begge to.

Å ta en av hver kan hos noen være positivt. Jeg synes bla at Ibux virker bedre på feber og vondt i kroppen.

Anonymous poster hash: 16861...61c
Skrevet

Om du tar Paracet eller Ibux spiller ingen rolle, de har sine bivirkninger begge to.

Å ta en av hver kan hos noen være positivt. Jeg synes bla at Ibux virker bedre på feber og vondt i kroppen.

Anonymous poster hash: 16861...61c

Jeg fant ut at paracet er mer mot hodevondt og feber, og ibux er mer kroppslig, men også feber.

Ble en ibux på meg da, funket utmerket. :)

Skrevet

Ibux virker ofte godt mot betennelsessmerter. Men begge deler vil nok fungere. Man kan kombinere Ibux og Paracet, de virker på ulik måte - og godt sammen.

Anonymous poster hash: c630f...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...