Gå til innhold

Sex; er dette veldig vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke mye i verden som er uvanlig i dag, men jeg vil gjerne høre erfaringer og tips angående dette.

Jeg sliter med å bli våt når det kommer til sex. Og det hjelper ikke med tanke på at jeg er supertrang. Om han først kommer seg inn (og det er ikke alltid det går), gjør det sinnsykt vondt og jeg er sår flere dager etter.


Første gang jeg hadde sex for noen år siden tenkte jeg at det bare var vondt fordi jeg var jomfru. Jeg trodde at fyr nummer to kanskje bare var litt godt utstyrt, men det har vært et stort problem med de to andre karene jeg har hatt i ettertid også.


Så jeg lurer på om noen har erfaring på å være for tørr? Og for trang?
Og har dere noen tips?



(Jeg har hørt vibratortipset flere ganger, men bor litt for offentlig til at jeg tør å ta det i hus :P )



Anonymous poster hash: eb2a4...88c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med gidemiddel? Det håper jeg du har prøvd!



Anonymous poster hash: 1812f...f44
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med samme problemet, så håper jeg også får noen tips her :))
Selv om det ikke er like ille hos meg da, men blir nesten aldri våt! Og det plager meg, har sluttet på ppiller for å se om det fungerer, men har nesten akkurat sluttet, så ikke fått "testet ut" ennå.

Men om du går på ppiller kan det være en grunn.

Men jeg blir ofte våt etterhvert da, når han har begynt å penetrere, skjønner ikke hva det kan være.

Føler du deg sikker i sengen da? God selvtillit, etc? Og komfortabel med partnerne? Kan jo sette opp noen sperrer som gjør at kroppen din ikke føler seg klar for sex pga det mentale.

Eller så får du kjøre på med glidemiddel



Anonymous poster hash: 913bd...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidemiddel.

Lengre/bedre forspill.

Oralsex, for å bli våt.

Vibratortipset har jeg ikke hørt om, men hvis det er lyden du er bekymret for, finnes det jo dildoer uten vibrering også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ikke med det, og er heldig fordi kjæresten har masse precum så det blir god glid, men jeg anbefaler deg silikonbasert glidemiddel. Du kan også prøve f.eks L-argiplex som du kjøper på helsekosten for den skal gjøre en våtere :)



Anonymous poster hash: 11a76...b6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med gidemiddel? Det håper jeg du har prøvd!

Anonymous poster hash: 1812f...f44

Nei, det har jeg faktisk ikke. Selv om jeg lenge har hatt lyst til det.

Problemet er bare det at jeg ikke har kjæreste (eller fast sex-partner). Det vil si at sexen er alltid spontan og aldri hos meg :P Da er ikke glidemiddel tilgjengelig, dessverre.

Jeg synes du/der skal kjøpe en god silikonglid jeg.

Da slapper du av, slipper å bekymre deg, og kan nyte den sexen dere har.

Anbefaler en 100% ren glid uten lukt, smak og tilsetningsstoffer.

- enten Pjur Bodyglide eller Pjur Woman

Takk for tips! Men jeg må gi deg samme svar til AB over meg. Men kanskje jeg kjøper inn for å ha hjemme. Sånn for sikkerhets skyld :)

Glidemiddel.

Lengre/bedre forspill.

Oralsex, for å bli våt.

Vibratortipset har jeg ikke hørt om, men hvis det er lyden du er bekymret for, finnes det jo dildoer uten vibrering også.

Kanskje det er noe i forspillet som mangler. Ikke umulig :)

Nei, det er nok ikke lyden jeg bekymrer meg for. Det er om noen skal finne den :P

Sliter med samme problemet, så håper jeg også får noen tips her :))

Selv om det ikke er like ille hos meg da, men blir nesten aldri våt! Og det plager meg, har sluttet på ppiller for å se om det fungerer, men har nesten akkurat sluttet, så ikke fått "testet ut" ennå.

Men om du går på ppiller kan det være en grunn.

Men jeg blir ofte våt etterhvert da, når han har begynt å penetrere, skjønner ikke hva det kan være.

Føler du deg sikker i sengen da? God selvtillit, etc? Og komfortabel med partnerne? Kan jo sette opp noen sperrer som gjør at kroppen din ikke føler seg klar for sex pga det mentale.

Eller så får du kjøre på med glidemiddel

Anonymous poster hash: 913bd...979

Hmm, kanskje det. Det er kun den første jeg var litt forelsket i. Selv om de andre er gutter jeg har vært svært tiltrukket av, har det aldri vært noe mer enn det.

Han siste jeg var med følte jeg meg veldig komfortabel og uskjenert foran. Så jeg tror ikke det er greia. I hvert fall ikke alene.

Anonymous poster hash: eb2a4...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ikke med det, og er heldig fordi kjæresten har masse precum så det blir god glid, men jeg anbefaler deg silikonbasert glidemiddel. Du kan også prøve f.eks L-argiplex som du kjøper på helsekosten for den skal gjøre en våtere :)

Anonymous poster hash: 11a76...b6c

Hva er precum? :)

Anonymous poster hash: eb2a4...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vellllldig få kvinner som er "stramme" der nede, forskjellene fra kvinne til kvinne er mindre enn man skulle tro. Men om man ikke er våt, så forstår jeg jo at det kan være umulig å få den inn! Og jeg forstår veldig godt at du er sår, om du har sex når du ikke er ordentlig våt! Glidemiddel er vel det umiddelbare tipset, men ikke så lett dersom du har spontan sex andre steder enn hjemme.. Går evt ant å ha sånne "kapselr" med glidemiddel som selges på kondomeriet, i veska :P Bruker du spytt da? Det å spytte på fingrene for så å fingre seg selv litt hjelper å få det vått i og rundt skjedeåoningen. Du kan også suge hans penis med masse ekstra spytt sånn at den er våt før den skal føres inn. Dersom du først får den inn og du nyter det, kan du bli våtere mens samleiet pågår :)



Anonymous poster hash: 0f853...56a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter orgasme eller kraftig nytelse. Bare at det funker og at det ikke gjør vondt.



Anonymous poster hash: eb2a4...88c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, men har opplevd både det med for tørr og for trang, dog ikke på samme tid.

Noe av det med tørrheten kan være det at du ikke har fast partner, og dermed ikke oppnår den tryggheten som dette kan gi. Det som er viktig er kommunikasjon. Hun jeg var sammen med ble så og si aldri våt selv om hun var kåt, men med spytt og andre hjelpemidler går det fint. Hvis du ikke tør si noe er det ikke rart du blir sår. Si ifra om det så lar det seg løse.

Det du skriver om problemer med å i det hele tatt komme inn mistenker jeg henger sammen med tørrheten. Det er jo veldig mye mer komplisert når man er trang og samtidig tørr. Jeg var en gang sammen med ei som var veldig trang, og selv har jeg en tykk penis. Vi måtte jobbe litt for å få den inn første gangen, men hun var ellers "normal" hva gjelder fuktighet. Det ble lettere og lettere for hver gang, og vi hadde veldig god sex. Skjeden er jo veldig fleksibel, man skal jo tross alt kunne føde gjennom den. Så trang skjede bør ikke være noe problem, selv med en tykk penis. Jeg tror det heller er fuktigheten som skaper problemet her.



Anonymous poster hash: b41f7...89a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, men har opplevd både det med for tørr og for trang, dog ikke på samme tid.

Noe av det med tørrheten kan være det at du ikke har fast partner, og dermed ikke oppnår den tryggheten som dette kan gi. Det som er viktig er kommunikasjon. Hun jeg var sammen med ble så og si aldri våt selv om hun var kåt, men med spytt og andre hjelpemidler går det fint. Hvis du ikke tør si noe er det ikke rart du blir sår. Si ifra om det så lar det seg løse.

Det du skriver om problemer med å i det hele tatt komme inn mistenker jeg henger sammen med tørrheten. Det er jo veldig mye mer komplisert når man er trang og samtidig tørr. Jeg var en gang sammen med ei som var veldig trang, og selv har jeg en tykk penis. Vi måtte jobbe litt for å få den inn første gangen, men hun var ellers "normal" hva gjelder fuktighet. Det ble lettere og lettere for hver gang, og vi hadde veldig god sex. Skjeden er jo veldig fleksibel, man skal jo tross alt kunne føde gjennom den. Så trang skjede bør ikke være noe problem, selv med en tykk penis. Jeg tror det heller er fuktigheten som skaper problemet her.

Anonymous poster hash: b41f7...89a

Takk for bra svar! :)

Det kan selvfølgelig hende at du har rett i årsaken. Kanskje det bare ligger psykisk?

Jeg har i hvert fall bestilt glidemiddel, så får vi se om jeg orker ta det med meg over alt :P hehe

Anonymous poster hash: eb2a4...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to spørsmål:

1: Du bruker vel kondom nå som du har sex utenfor fast forhold?

2: Kondom trekker bort mye av naturlig fuktighet, så det må i de aller fleste tilfeller kompenseres med bruk av glidemiddel.

Om du ikke bruker kondom anbefaler jeg en legesjekk, samt at du starter med det - ellers får du fort helt andre bekymringer enn manglende våthet.



Anonymous poster hash: 2e917...67a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to spørsmål:

1: Du bruker vel kondom nå som du har sex utenfor fast forhold?

2: Kondom trekker bort mye av naturlig fuktighet, så det må i de aller fleste tilfeller kompenseres med bruk av glidemiddel.

Om du ikke bruker kondom anbefaler jeg en legesjekk, samt at du starter med det - ellers får du fort helt andre bekymringer enn manglende våthet.

Anonymous poster hash: 2e917...67a

Jeg har prøvd både óg, men like tørr selv om det er naturlig.

Anonymous poster hash: eb2a4...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger en god dose spytt. Ta to fingre og fukt disse med yttersiden av tungen så påfører du der du skal. Ikke værre enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ganske vanlig å ha litt problemer med å bli våt - selv pleier jeg ikke bli sånn kjempevåt uansett hvor kåt jeg er. Noen jenter er bare sånn, og det er helt greit. Anbefaler glidemiddel, spytt eller evt olivenolje :)



Anonymous poster hash: 4ba9f...120
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er precum? :)

Anonymous poster hash: eb2a4...88c

Pre betyr på forhånd, og cum er jo sperm. Så nå skjønner du sikkert hva det er. Trodde de fleste som hadde hatt seksualundervisning og er over 14 visste dette, men men!

Pre-ejaculate (also known as pre-ejaculatory fluid, preseminal fluid, or Cowper's fluid, and colloquially as pre-cum) is the clear, colorless, viscous fluid that emits from the urethra of the human penis during sexual arousal. It is similar in composition to semen but has some significant chemical differences.

Anonymous poster hash: 11a76...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra svar! :)

Det kan selvfølgelig hende at du har rett i årsaken. Kanskje det bare ligger psykisk?

Jeg har i hvert fall bestilt glidemiddel, så får vi se om jeg orker ta det med meg over alt :P hehe

Anonymous poster hash: eb2a4...88c

Du kan kjøpe en liten pakke med vannbasert på apoteket om du vil det. Den er jo så liten at du får den med i veska overalt. F.eks: http://www.apotek1.no/produkter/durex-play-heat-glidemiddel-65ml-914369p

Anonymous poster hash: 11a76...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Du har fått mange gode råd her.

Påstår ikke at dette gjelder deg, men det er noe som heter vaginisme, tilstanden kan gjøre samleie vanskelig/umulig pga for sterke sammentrekninger/spenninger i skjeden/bekkenmusklaturen. Kanskje verd å sjekke ut hvis du føler at dette er et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...