Gå til innhold

Sette inn spiral under narkose- erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette? Hvilken narkose ble det gitt?

Forklar gjerne hendelsesforløpet fra du kom på sykehuset til du dro.

Skal selv gjøre dette etter 2 timers mislykket forsøk i å sette inn spiral på sykehuset. Jeg er konisert 2 ganger så de fikk det ikke til.

Anonymous poster hash: 1f4ce...e48
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv konisert 1 gang, og de fikk heller ikke til å sette inn spiralen. Måtte derfor operere den inn i narkose. Fikk vanlig narkose. De plagdes visst mye så operasjonen tok 1 times tid, men da tok de nye biopsier osv i tillegg.

Kom på sykehuset om morgenen, fikk beroligende, paracet og voltaren (standard). Ble så slått ut av medisinene at jeg sovnet i senga, voknet av at sykepleieren kom å trillet meg opp på operasjonssalen.

Fikk veneflon inne på selve operasjonssalen. Så ga de meg noe inn i den som gjorde meg ennå mer susete, før jeg fikk gass og da sovnet jeg.

Voknet nede på rommet igjen sammen med annestesilegen. Måtte sove over fordi jeg hadde så store smerter (sikkert fordi de plages så mye og var nok ikke uforsiktig ettersom jeg likevel var i narkose). Hatt store smerter i etterkant, men håper det gir seg. Hadde jeg visst det jeg vet nå spørs det om jeg hadde satt inn spiralen. Men ikke helt sikker :) Mye av grunnen til at jeg satte den inn var fordi at hormonspiral kan virke forebyggende for videre celleforandringer.

Anonymous poster hash: 1f4ce...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...