AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Han jeg styrer på med, kaller "alle" (i hvertfall flere enn bare meg) "prinsesse". Da han kalte meg "prinsesse" før vi begynte å flørte, syntes jeg det bare var stas. Det var det forsåvidt i begynnelsen av flørten også, før jeg oppdaget at betegnelsen "prinsesse" er noe han bruker til flere jenter (det samme med "frøken"). Han trenger ikke kjenne dem en gang. Han er en kjekk kar, og jentene smelter helt når han bruker prinsessekortet. Han kaller meg også "prinsesse" til tider, men nå er det oftere "sexy", "hottie" eller "søta". Det jeg lurer på er om jeg allikevel kan føle meg spesiell? At "prinsesse" er et uskyldig ord han kan bruke på hvem som helst uten at han føler noe som helst, mens betegnelser som "sexy" osv. er forbeholdt den han føler noe for? Sikkert teit å henge seg opp i noe slikt, men ikke så kult å være på samme nivå som en helt random jente.Anonymous poster hash: ca2d3...2d5
spektralkatt Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 jeg aner ikke. men jeg tror kanskje at du skal vektlegge andre ting, en slike tulleord for å finne ut hva han føler for deg. for det høres jo mest ut som en uvane han har tillagt seg.. fordi det tydeligvis funker. fordi han merker at jenter gir ham positiv respons og sånn. ang prinsesse, jeg har lagt merke til at flere menn jeg har snakket med i det siste, altså ikke bare unge menn, men godt voksne også bruker dette ordet, og jeg tenker "????" jeg forstår ikke helt greia. Hva som egentlig menes når en kaller en jente/kvinne "prinsesse" ikke noe jeg identifiserer meg i alle fall.. men det ble en digresjon. sorry.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 jeg aner ikke. men jeg tror kanskje at du skal vektlegge andre ting, en slike tulleord for å finne ut hva han føler for deg. for det høres jo mest ut som en uvane han har tillagt seg.. fordi det tydeligvis funker. fordi han merker at jenter gir ham positiv respons og sånn. ang prinsesse, jeg har lagt merke til at flere menn jeg har snakket med i det siste, altså ikke bare unge menn, men godt voksne også bruker dette ordet, og jeg tenker "????" jeg forstår ikke helt greia. Hva som egentlig menes når en kaller en jente/kvinne "prinsesse" ikke noe jeg identifiserer meg i alle fall.. men det ble en digresjon. sorry. Ja, jeg vet det er tullete, men ettersom han begynte å kalle meg det når ting utviklet seg mellom oss, forbinder jeg det som et kjærlig ord. Jeg synes allikevel at du hadde et godt poeng: Det har blitt en uvane. Her om dagen møtte han en jente i forbindelse med jobb. Jeg tror hun var rundt 16 år, han hadde aldri sett henne før, men allikevel hører jeg han sier et eller annet og avslutter med: "(...), prinsesse". Jeg tror han gjør det for å vise sin begeistring for jenter generelt. Han er litt "gammeldags" i den tankegangen at jenter skal behandles slik som prinsessene i eventyrene. Hvorfor eldre menn gjør det, aner ikke jeg heller. Det blir bare...rart. Jeg vil ikke ta det opp med ham heller. Det kan jo være at han bare har "avansert", og at jeg da bør være fornøyd med å bli tiltalt som "sexy" og "hot" , samt vektlegge andre ting han gjør mot meg... Anonymous poster hash: 8f9cf...44d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå