Gå til innhold

vil bare ha høye menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva skjer med meg... før brydde jeg ikke om høyden. men etter eksen min (som er 1,92 og muskelbunt) vil jeg ikke involvere meg i en lav gutt...

Anonymous poster hash: 3a46a...355
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt regnestykke, du er ikke ferdig med eksen.

Anonymous poster hash: e8fc9...ead
  • Liker 5
Skrevet

Enkelt regnestykke, du er ikke ferdig med eksen.

kan godt hende.. og en av grunnene til jeg ikke vil gå inn i et forhold, er at jeg vil ha dørene åpne for han når han er ferdig i millitæret.. vi tok pause når han dro

Skrevet

kan godt hende.. og en av grunnene til jeg ikke vil gå inn i et forhold, er at jeg vil ha dørene åpne for han når han er ferdig i millitæret.. vi tok pause når han dro

Alltid en grunn til det meste...

Skrevet

litt av et problem...

Skrevet

litt av et problem...

ja? er jo nesten ingen høye gutter i norge. er ganske lav selv.. så høye gutter vil bare ha høye jenter, eller?

Skrevet

ja? er jo nesten ingen høye gutter i norge. er ganske lav selv.. så høye gutter vil bare ha høye jenter, eller?

Norske menn er rangert som de fjerde høyeste i verden..

Skrevet

dette blir for dumt.

• Liker 1
Skrevet

Så hvis du ikke vil ha en lav mann - vent på eksen din og se hva som skjer. Hvis ingenting skjer, får du nok slå deg til ro med tanken på en gjennomsnittelig høy mann.

Skrevet

I Nederland er det superhøye gutter!!

Fra spøk til alvor.. jeg har også bare hatt lave gutter, men traff en høy for litt siden. Jeg får en helt egen følelse av å gå med ham.. litt mer beskyttet og feminin :) Nå ønsker jeg meg også en med litt høyde, selv om det ikke blir avgjørende om jeg skulle falle for en kortere

Anonymous poster hash: d0723...2c4
Skrevet

Norske menn er kjent for å være høye. Forøvrig stemmer ikke artikkelen med annen forskning som sier at lave kvinner og høye menn foretrekker hverandre for å sørge for at barna får en normal høyde (ubevisst). Så at man foretrekker partner med ca samme høyde stemmer nok bare om begge er gjennomsnittlige.

Jeg er feks kun 155 høy, de fleste eksene mine har vært 180 +. Men jeg føler heller det var fordi de foretrakk lave jenter, ikke omvendt, for jeg er mer fornøyd med kjæresten min på 173. For meg er han fortsatt høy, men jeg ser ikke ut som barnet hans. Menn under 170 hadde kanskje blitt for lavt igjen.

Og jeg er faktisk veldig glad for at jeg er lav, de sier jo selv at de ikke kan stole på resultatene i artikkelen.

Anonymous poster hash: 58c47...709

Skrevet

Du har ikke mange problemer du, TS. Da jeg var singel og leita etter ny kjæreste, så var mitt eneste krav at han behandlet meg fint sånn at jeg ikke ble voldtatt igjen. Så prøv og tenk litt.. Du lager egentlig et problem ut av ingenting, for du trenger egentlig ikke en fyr som er 190. Og en høyde på 180 som gjennomsnitt i Norge er en av de høyeste i verden.

Anonymous poster hash: cc365...df0
Skrevet

hva skjer med meg... før brydde jeg ikke om høyden. men etter eksen min (som er 1,92 og muskelbunt) vil jeg ikke involvere meg i en lav gutt...

Skjønner jeg godt.

• Liker 1
Skrevet

Litt ung du eller? Husk at også intelligens betyr noe og den finner man ikke i beina.

Anonymous poster hash: c8674...17c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...