Gå til innhold

Nedtrapping Escitalopram - svimmel!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått lov av lege å nedtrappe, og nå er jeg nede i 2,5mg. Hun sa jeg kunne slutte etter å ha gått på 5mg en stund, men jeg velger å fortsette en stund til med 2,5 fordi jeg blir fort svimmel.

Jeg kan gå i rundt 4 dager før jeg merker svimmelheten, så da tar jeg 2,5 igjen. Jeg kan takle svimmelheten hvis jeg vet at den går over av seg selv - uten å ta en pille.

Har noen erfaringer med dette? Jeg vil gjerne bli ferdig med dette nå.



Anonymous poster hash: d3659...350
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kontaktet lege med en gang du opplevde separasjonsbivirkninger. Gjør det nå! Vi på KG kan ikke gi slike råd.



Anonymous poster hash: 1ad41...42a
Skrevet

Du burde kontaktet lege med en gang du opplevde separasjonsbivirkninger. Gjør det nå! Vi på KG kan ikke gi slike råd.

Anonymous poster hash: 1ad41...42a

Jeg har snakket med lege. Jeg ser ikke hvorfor jeg ikke kan spørre brukere på KG som eventuelt har opplevd dette om erfaringer. Dette er jo et forum.

Anonymous poster hash: bdb4f...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...