AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg er en jente på 27 år, i full jobb, men som er konstant trøtt! Spesielt nå som det er høst/vinter. Kunne uten problem (om jeg hadde hatt muligheten) sovet 24 timer i strekk. Føler meg aldri uthvilt. Når jeg dusjer, kan jeg til tider plutselig få følelsen av at jeg besvimer, uten at dette faktisk skjer. Må sette meg ned, og det mørkner rundt meg. Tok flere tester hos legen i sommer. Mangler ingen tilskudd. har et bra kosthold og er i relativt ok form. Hadde kyssesyken for ca 8 år siden, men vil det ha noe å si så lenge i ettertid? Merker at det er plagsomt og ha overskudd. Når det å være sosial blir en byrde, men noe man så klart må, så er det noe som ikke stemmer.. Vet ikke om noen har tips til hva jeg kan gjøre ettersom alle testene visstnok er fine. Er heller ikke deprimert, om det skulle være av betydning. Anonymous poster hash: b0210...db8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Har du andre "rare" symptomer? For kyssesyken kan utløse ME hos enkelte, men selv om hovedsymptomet er trettbarhet som ikke blir bedre av hvile, så har en også andre kroppslige symptomer. Anonymous poster hash: 72b4c...7b6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 D-vitamin? Siden du skriver at det er værst høst /vinter. Eller stoffskiftet. Anonymous poster hash: 28090...966
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå