Gå til innhold

Hva er jeg blitt utsatt for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når eg var liten jente, 5 år, så hadde vi besøk av en kamerat, han hadde sex med meg. Jeg husker at jeg visste ikke hva det var. Han bare bestemte at han skulle ha sex med meg. Han var 8 år. Å visste sikkert ikke hva han gjorde. Men jeg husker det som veldig ubehagelig, jeg gikk rundt med en konstant klump inni meg. Jeg kunne nesten kaste opp av det. Jeg turte ikke si det til noen. Noen år senere var det en litt eldre venninne av meg som gjorde det samme. Hun begynte å rote med meg når jeg var bare 7 år.. Å hun var kjempe sexfiksert. Jeg hadde aldri hørt om det en gang og skjønte ikke hva hun dreiv med. Jeg turte ikke si noe, jeg var så sjenert når jeg var liten, å jeg lot alltid alle andre bestemme. Etter disse hendelsene gikk jeg rundt å følte meg skitten og ekkel og jeg skanna meg, selvom de bare bestemte at de skulle ha sex med meg. Jeg var så liten å jeg var mindre enn de, jeg visste ikke noe om å si fra hvis noe var galt.

Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: 24ded...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overgrep, helt klart. Om de visste hva de gjorde eller ikke endrer ikke hvordan du opplevde det. Jeg anbefaler deg å få henvisning til en profesjonell for å få snakke ut om dette. Sannsynligvis så henger det mye igjen av disse følelsene, underbevisst eller ei.



Anonymous poster hash: 6f2ac...ffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for..... Det gjorde hvertfall barndomen min veldig anderledes, å jeg følte meg så slem som skjulte dette for mamma. Jeg husker at etter dette så var jeg redd for at noen rundt meg skulle dø, jeg var spesielt redd for mamma. Grunnen til at eg var så redd var foru jeg følte at eg løy. Siden jeg ikke fortalte mamma det. Hun hadde jeg jo alltid lova å fortelle det til hvis det var noe galt. Å det gjorde jeg ikke disse gangene, å jeg følte meg så ekkel og løgner. Å jeg ville ikke. Men visste ikke hva jeg skulle si..

Anonymous poster hash: 24ded...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe å si til denne?:/ passet den seg kanskje ikke helt her inne?

Anonymous poster hash: 24ded...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...