Gå til innhold

Er avføring farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slikket dama mi i rompehullet, gjorde det i kanskje 3-5 minutter før det plutselig uten forvarsel kom drit ut. Jeg fikk en del i munnen, selv om jeg bakket tilbake med en gang. Jeg er ikke sint på henne eller noe, men lurer bare på om det er farlig med avføring i munnen? (skylte seff munnen en god stund etter det skjedde, men vil være på den sikre siden)

Anonymous poster hash: d0cfe...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan nok risikere å bli litt syk vil jeg tro. Vet om en som sleika dama si i rumpa, hun dreit ikke, men ikke lenge etterpå ble han veldig uggen i magen og fikk diaré.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du ikke svelget noe å skylte munnen din godt etterpå vil jeg ikke tro det er noen fare :)

å det er sånt som kan skje når man slikker rumpehullet fordi det da får stimuli, å er det da en liten rest med avføring i endetarmen så vil det kunne komme ut :)



Anonymous poster hash: e22be...28d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skylte med munnskyll sånn fem ganger også for å være sikker. Men hvordan vet man om man har igjen noe? (er redd for å gjøre det igjen uten å være sikker)

ts

Anonymous poster hash: d0cfe...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de fleste lærte dette allerede som barn.. selv om de fleste forstod det av seg selv.

Ikke spis dritt!



Anonymous poster hash: 3eb6e...788
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å være for nærgående med dritt kan man bla. bli smittet med E.Coli. Det er en grunn til at de fleste som jobber innen helse ser på rimming og analsex som særdeles uhygenisk og ekkelt.



Anonymous poster hash: ff177...db6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarmbakterier kan gi deg diare og magekramper blant annet.

Litt festlig at å slikke bæsj kan få deg til å bæsje :fnise:

Anonymous poster hash: ff177...db6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt festlig at å slikke bæsj kan få deg til å bæsje :fnise:

Anonymous poster hash: ff177...db6

Store barn, store gleder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt festlig at å slikke bæsj kan få deg til å bæsje :fnise:

Anonymous poster hash: ff177...db6

enkelt da hvis man er hard i magen :fnise:

Anonymous poster hash: e22be...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usannsynlig. Hvis du har ok immunforsvar er det vel ikke noe problem



Anonymous poster hash: 4586f...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på en del, men analsex... det går grensen. Analsex og rimming. Bakteriene som er i tarmene er ikke skadelige dersom de forblir der, men hvis det havner andre steder, kan det være skadelig. Hvorfor tror dere at det er så viktig å vaske hende etter dobesøk? Jeg forstår at noen liker rimming, men å påstå at det ikke kan være skadelig, er bare kunnskapsløst.



Anonymous poster hash: 34b12...d24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke og bli slikket i baken er deilig. Men det kan være greit å forberede seg litt, for det er ikke deilig å få avføring i munnen. Skulle det skje, er det ikke krise, er du frisk selv har munnhulen din normalt bakterier og enzymer som vil bryte ned bakteriene. Skulle det komme ned i magesekken, er det nok syre og enzymer der også til å beskytte deg mot å bli syk.



Anonymous poster hash: fe405...cdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en grunn til at man skal vaske seg på hendene når man har vært på do, for å si det sånn.

Men litt rimming blant kjærester tar man neppe skade av. Selv om avføring i munnen neppe er helt bra.

Jeg tipper at dere allerede er grundig immunisert mot hverandres mikrober uansett, hvis sjenansen har nådd et slikt behagelig lavt nivå at rimming er dagligdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at man skal vaske seg på hendene når man har vært på do, for å si det sånn.

Men litt rimming blant kjærester tar man neppe skade av. Selv om avføring i munnen neppe er helt bra.

Jeg tipper at dere allerede er grundig immunisert mot hverandres mikrober uansett, hvis sjenansen har nådd et slikt behagelig lavt nivå at rimming er dagligdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...