Nowayback Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 (endret) . Endret 9. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Du får begynne hos fastlegen. Ingen på KG kan hjelpe deg. Anonymous poster hash: f1d23...62c
Alina X Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Broren min har heller ikke skjeggevekst eller r på brystet. Han må spare lenge,men ikke mer enn 1måned akkurat. Andre folk har jo 3 dagers skjegg etter en halv dag omtrent, jeg tror egentlig at det bare er sånn. Det finnes jo kvinner som har mer hårvekst enn andre og,noen som barbere så og si hver dag og ikke bare et par x i uka. 1
HvittHus Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Noen menn har lite skjeggvekst uten at det har noe patologisk grunn. Broren min på 40 trenger knapt å barbere seg, og sønnen min på 22 som er normalt behåret ellers, har overhodet ikke skjeggvekst. Helt normale menn begge to.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Hvor gammel er du? Kjæresten kom ikke i gang med skikkelig skjeggvekst før han var godt over tredve. Anonymous poster hash: 7f8c7...659 1
Nowayback Skrevet 18. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2013 (endret) På 18.11.2013 den 22.28, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Kjæresten kom ikke i gang med skikkelig skjeggvekst før han var godt over tredve. Anonymous poster hash: 7f8c7...659 . Endret 9. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Som sagt, kjæresten hadde mest fjon til han rundet tredve, men så kom det både fullskjegg og hår på brystet, så det er hår for alle. Så lenge du fungerer seksuelt er du mest sannsynlig bare en "late bloomer". Men styrketrening kan øke testoteronet, og så er det aldri feil å være veltrent heller, så det er bare å gå i gang. Anonymous poster hash: 7f8c7...659
oslotur Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 det virker som det ligger i familien og genene dine, da er det dessverre ikke så mye å gjøre.jeg hadde gitt bort en arm eller et bein for å ha det som det. jeg barberer meg og neste dag har jeg fullt skjegg igjen, ekstremt irriterende.
Djungelvrål Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Er gener og har ikke mye med testosteron å gjøre. Samboeren min har mye og tykt hodehår. Lite skjeggvekst, lite på armene, 6 hår på brystet, men ganske mye hår nedentil og pels på beina.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå