Gå til innhold

Barbering av "edle deler".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Smiley_cat

Foretrekker hentesveis selv. Bruk gjerne hårvoks.

Det har jeg ikke prøvd før. Glattbarbert på bollen da, og hentesveis fra bikinilinjen...?

Prøver hardt å se for meg resultatet. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt hår er greit. Så lenge det ikke ser ut som en overvokst hage der nede burde det være helt fint for kvinner flest.

Jeg skjønner ikke hvordan kvinner/menn kan bruke et barberblad på et så følsomt område. Personlig bruker jeg voks og jeg anbefaler at du også gjør det. Du kan jo kjøpe det selv i butikken eller få det gjort profesjonelt... :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

Hjelp! Betyr dette av vi er samme person?

Det er ikke utenkelig..? Jeg føler meg ofte splittet. Skal vi finne en praktisk løsning på dette? Vi kunne f.eks. ha delt ansvar? Vil du ha annenhver dag, eller skal vi ta hver vår uke? Kanskje du foretrekker helg eller ukedager? Jeg er fleksibel, så lenge det passer sånn noenlunde med begges virkelighetsforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Litt hår er greit. Så lenge det ikke ser ut som en overvokst hage der nede burde det være helt fint for kvinner flest.

Jeg skjønner ikke hvordan kvinner/menn kan bruke et barberblad på et så følsomt område. Personlig bruker jeg voks og jeg anbefaler at du også gjør det. Du kan jo kjøpe det selv i butikken eller få det gjort profesjonelt... :smoke:

Jeg hadde aldri kommet til å røska til høna med voks! En gang - aldri mer!

For meg fungerer det ypperlig med å shave. Ikke damebarberblad, de er helt håpløse. Men mannevarianten. De er best, blir mindre nupper. Etter øh.. 17år med shaving blir i hvert fall ikke jeg sår. Om jeg så tar en all over der nede.

Og har jeg latt det gro litt og så velger å skrelle alt, bruker jeg litt antibac eller tilsvarende for å unngå nupper. Det er jo raskt gjort å shave når en tar seg en dusj. Tar bare 3-5 minutter, under armer, legger, høne og omkringliggende terreng. Og o'lala man føler seg ren etterpå! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker hentesveis selv. Bruk gjerne hårvoks.

:fnise:

En ting som iallefall ser dumt ut er når en mann som er ganske hårete ellers på kroppen fjerner hvert eneste hårstrå i underetasjen. :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

:fnise:

En ting som iallefall ser dumt ut er når en mann som er ganske hårete ellers på kroppen fjerner hvert eneste hårstrå i underetasjen. :herremann:

*noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke utenkelig..? Jeg føler meg ofte splittet. Skal vi finne en praktisk løsning på dette? Vi kunne f.eks. ha delt ansvar? Vil du ha annenhver dag, eller skal vi ta hver vår uke? Kanskje du foretrekker helg eller ukedager? Jeg er fleksibel, så lenge det passer sånn noenlunde med begges virkelighetsforstyrrelse.

Greit. Dette forklarer ihvertfall hvorfor jeg til stadighet får rare sveiser nedentil som ikke er planlagt. Hadde vært fint om vi nå kan spare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det som er komfertabelt for deg , det er mitt råd.

Hva vi jentene her på forumet liker skal vel ikke påvirke ditt eget syn på deg selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt hår er greit. Så lenge det ikke ser ut som en overvokst hage der nede burde det være helt fint for kvinner flest.

Jeg skjønner ikke hvordan kvinner/menn kan bruke et barberblad på et så følsomt område. Personlig bruker jeg voks og jeg anbefaler at du også gjør det. Du kan jo kjøpe det selv i butikken eller få det gjort profesjonelt... :smoke:

Sier du at han skal smøre voks på de skjøre ballene sine, slik at han kan bare røske dem ut?

Noe med den setningen får meg til å føle frysninger der nede...

Anonymous poster hash: c2cbb...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...