Gå til innhold

Victoria`s secret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet at kusina mi ønsker seg neglelakk til jul, og jeg lurer litt på hvilke jeg skal kjøpe... Er Victoria`s secret et litt "flott og dyrt" merke som er morsomt å få?



Anonymous poster hash: f084b...114
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg hadde iallefall blitt glad for å få det :) Har hørt parfymene deres også skal være veldig gode :) Men du må regne med om du handler på nett at du plusser på rundt 40 prosent eller halve prisen som ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvor gammel hun er :) Jeg hadde blitt glad for OPI og Deborah Lippmann, men da jeg var fjortis ville jeg nok synes det var kult med VS, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for essie eller OPI om kvalitet er viktig. Victorias secret er kanskje gøy fordi man ikke har deti Norge, men om hun er eldre enn 14 sette hun nok mer pris på kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er 16... :)

Anonymous poster hash: f084b...114

Da hadde hun nok likt det! Er jo mer kjedelig å få essie eller OPI ettersom det er så lett tilgjengelig.. Hun kommer nok til å huske gaven fra deg veldig godt om du gir henne vs neglakk :)

Anonymous poster hash: 38d77...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg hadde iallefall blitt glad for å få det :) Har hørt parfymene deres også skal være veldig gode :) Men du må regne med om du handler på nett at du plusser på rundt 40 prosent eller halve prisen som ekstra!

Du har fått med deg at det ikke er toll på kosmetikk, eller?

Anonymous poster hash: d4cfc...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville eller sats på OPI, Essie eller Deborah Lippman. Jeg er medlem av et engelsk sminkeforum, og den generelle meningen er at VS er elendige på kosmetikk og burde holde seg til undertøy.



Anonymous poster hash: b6d54...3c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...