AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Våknet opp i går og da var brystvortene vonde. Er ikke gravid og får ikke sånne plager ved mensen. Idè om hva det kan være? Anonymous poster hash: ea272...487
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Kontakt lege om det ikke går over innen en ukes tid. Men jeg får sånn av og til. Tror det kommer av at det gnager i bh'en eller noe sånt, eller at jeg irriterer den om natta. Anonymous poster hash: 021d6...274
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 nei? Anonymous poster hash: ea272...487
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå