MarianneE Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg er veldig glad i smoothies, men ender alltid opp med samme oppskriften. Eple, yoghurt, banan og bær. Smaker godt det, men litt variasjon hadde vært fint. Hva er din favoritt kombinasjon når du lager smoothies?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 2 kiwier og ei pære. Litt kaldt vann og kanskje en skvett sitronsaft. Anonymous poster hash: 77cf9...bbc
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jordbær, mango og litt banan er aller best. Ellers kan man eksperimentere litt med grønnsaker. Anonymous poster hash: e1a0f...431
Gjest Cevita Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Frosne jordbær. appelsinjuice og banan + evt litt isbiter.
Frk. Belle Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Spinat og banan (+yoghurt eller kulturmelk) er overraskende godt Vaniljesktrakt kan tilsettes "standarden" din for å piffe den opp
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Spinat og banan (+yoghurt eller kulturmelk) er overraskende godt Vaniljesktrakt kan tilsettes "standarden" din for å piffe den opp Haha, jeg sitter og drikker den spinatsmoothien i skrivende stund Spinat gir en flott farge synes jeg Anonymous poster hash: 77cf9...bbc
MarianneE Skrevet 19. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2013 Har dere ikke noen blandingsforhold... Og spinat i smoothie høres godt ut, men blir bladene "most" da? (...og der følte jeg meg som en som aldri hadde laget smoothies før. )
Lea2 Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 (endret) Jeg hiver oppi det jeg har. Som regel drikkeyoghurt, appelsinjuice, frosne bringebær eller jordbær og banan. Spinat smaker lite (men gir fin farge og masse vitaminer), men den blir stort sett knust, men ta av stilkene og "riv" den oppi med hendene først. Endret 19. november 2013 av Lea2
Frk. Belle Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Her er oppsrkift på banan og spinat smoothie: http://www.fannetasticfood.com/recipes/banana-spinach-smoothie/ 1/2 banan, 2.5dl skummet melk, to store never spinat. Selv bruker jeg nok 1banan 2-3dl skummet kultur et par klumper forssen spinat (best hvis de får tine litt, men har sterk mikser som knuser dem til slutt).
Blådiamant Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 I spinatsmoothie kan man også slenge oppi havregryn, melk, yougurt, ananasjuice, lime og sitron
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 1. Spinat, yoghurt naturell, banan og ananas 2. Grønnkål, eplejuice, vann, ananas, valnøtter, matcha te og banan. 3. Yoghurt naturell, bær, banan og linfrø 4. Magerkesam, grønnkål, vann, bær og banan. Anonymous poster hash: 59f31...eb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå