Gå til innhold

Må bare innrømme......

Fremhevede innlegg

Skrevet

...at jeg blir gledelig ovverasket over å treffe men med en bra sized penis. Ikke det at det betyr alt, men jeg må si det er et stort pluss. Snakker da ikke om kembo-saker, men gjærne over gjennomsnittet. tjukk, og gjærne litt lengde.

det kan sikkert virke litt overfladisk, men jeg er kanskje ikke den trangeste nedentil selv, og syns det er helt perfekt om det er litt størrelse på sakene. Flere som er enig?.....

Anonymous poster hash: b114f...ad6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal innrømme at det er noe tennende med en som har "litt stor". Tror det ligger litt i instinktet - samme som at store pupper tiltrekker seg oppmerksomhet, men man liker gjerne små (nå er jeg bifil - så trekker den konklusjonen ut i fra min egen oppfatning)

Men helt ærlig - så er jeg litt trang nedentil, så en som ligger på gjennomsnitt/litt under tenner meg mest (fordi det gir meg mest nytelse). Har i grunn bare opplevd orgasmer med gutter som har gjennomsnittlig/litt mindre.

Anonymous poster hash: 9ab30...94c
Skrevet

Jeg er litt enig. Det er en egen følelse når en mann slipper buksa og en perfekt penis åpenbarer seg. Litt som å treffe jackpot. Men det er ikke sånn størst er best, tenker mer at den skal ha riktig størrelse og form.

Anonymous poster hash: fac23...340
Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg synes det er digg når det er litt størrelse på dem (innenfor rimelighetens grenser, naturligvis, det kan bil for mye av det gode også).

Skrevet

Jo det er en lettelse. Jeg er helt enig.

Skrevet

Jeg får vondt jeg. :ler: Gjennomsnittslig er mer enn nok, hvis det er lite hår og den gjerne er ganske rett så er jeg storfornøyd. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...