AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #41 Skrevet 19. november 2013 Utifra de fleste svarene her får man inntrykk av at de eneste mulighetene er på byen eller nettdating. Jeg vil hevde at begge er dårlige arenaer. Jeg har fått spesielle følelser overfor en veldig liten andel av de kvinnene jeg har møtt i løpet av livet. På nettdating må man først få svar fra de(n) man sender melding til, så får man kanskje avtalt å treffes, og så opplever begge at det ikke er noen gnist overhodet. Selv foretrekker jeg å bli kjent med det motsatte kjønn i "normale" omgivelser. Da merker jeg med en gang om jeg føler noe ekstra, og slipper å bruke mye tid på å skrive meldinger på et nettsted som kanskje aldri fører noe sted hen. Min metode for å oppnå dette er fritidsinteresser der man møter begge kjønn. Finn deg noe som du liker der du også møter en del av det motsatte kjønn. Forslag: Kampsport, blandakor, dans, bordtennis etc. Med unntak av kor starter de andre jeg har foreslått som regel opp nye partier i januar. Meld deg på, i verste fall blir du bare kjent med en del nye mennesker. Hei og takk for svar! Ja, jeg foretrekker også å bli kjent med det motsatte kjønn i normaleomgivelser. Ja, du har helt rett, jeg skal melde meg på et eller annet kurs. Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 1b484...3c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #42 Skrevet 19. november 2013 Det er bare positivt. Da får jo alle gentlemenene i klubben anledning til å øse av sinn kunnskap. Møt gjerne opp med setet justert for høyt og for mye luft i dekkene også. Så er du garantert ekstra oppmerksomhet. ;-) Hahahahahahahaha! Jeg ser det for meg! Anonymous poster hash: 1b484...3c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #43 Skrevet 19. november 2013 Nå er det ikke akkurat sesongen for sykling da. Det fins jo spinningtimer, og det er sikkert noen sykkelklubber som har spinningstimer sammen, men hvor godt kjent blir man når man sitter på en spinningsykkel og peser? Hvis TS ikke har syklet på mange år vil hun miste feltet ganske fort i konkurranser, ikke særlig moro. Selv på trening vil hun være det svake ledd og bli hengende etter i motbakker. Slikt merkes ikke på spinningtimer, så med masse trening er det mulig å bli brukbar til våren. Allikevel, hvis målet er å bli kjent med menn og muligens finne en partner, kan jeg anbefale mye annet enn sykling. Det er ikke noen utpreget sosial aktivitet. Anonymous poster hash: b39d1...85b Hei og takk for svar! Hva kan du anbefale. Jeg setter pris på alle råd og tips Mvh TS Anonymous poster hash: 1b484...3c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #45 Skrevet 19. november 2013 Du lurer på hvor godt kjent man blir av å møtes ukentlig til en aktivitet som det er naturlig å være litt ekstra på, både før og etter? Dette er det kvinnelige ekvivalentet til mannfolk som møter opp på yoga. Og hvis sykling for deg er å klamre seg fast til et felt i konkurranser og aldri prate på fellesturer så kan jeg ikke si annet enn: "You're doing it wrong". Hei og takk for svar! Nei, jeg liker å prate Mvh TS Anonymous poster hash: 1b484...3c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #46 Skrevet 19. november 2013 nå er jeg over 35 selv så er den aldersgruppen jeg er intressert i også.syns det virker mange kjekke,ordentlige mannfolk der.hadde jeg virkelig vært på jakt hadde det nok vært flere jeg kunne tenkt ha datet der. bildet og profil sier egentlig ikke mye, så man må jo møtes for og få ett inntrykk. Hva om du blir gjenkjent av noen du kjenner?ser dem deg der inne betyr det jo at dem er der selv. og i dagens samfunn har det og finne kjærligheten på nett blitt helt normalt. Hei og takk for svar! Høres bra ut. Kommer sikkert til å teste det. Endel av mine bekjente er veldig dømmende mennesker. Mvh TS Anonymous poster hash: 1b484...3c2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #47 Skrevet 19. november 2013 Anbefaler tinder :D Hei! Hva er tinder? Mvh TS Anonymous poster hash: 1b484...3c2
svante Skrevet 19. november 2013 #48 Skrevet 19. november 2013 Tinder er en dating-app som kobler seg opp mot Facebook-en din og lar deg se bilder av potensielle partnere i nærheten av deg.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #49 Skrevet 19. november 2013 Tinder er en dating-app som kobler seg opp mot Facebook-en din og lar deg se bilder av potensielle partnere i nærheten av deg. ok, tusen takk for svar Mvh TS Anonymous poster hash: 1b484...3c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå