Gå til innhold

Vondt i mage - psykisk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i magen i en uke nå, og mistenker at det kan være på grunn av at jeg ikke har hatt det så bra psykisk i og med at noen i familien ble alvorlig syk. Er også ør i hodet og har hatt litt stikk i brystet.

Men selv om jeg har hatt det bra siden onsdagen sikkert, så går ikke smertene bort. Kan noen hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 7cca8...188
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan hjelpe deg.

Anonymous poster hash: 45b3d...ec7
Skrevet

Legen kan hjelpe deg.

Tror det er ganske vanskelig å finne ut det du om det er psykisk. Så nei, jeg tror ikke legen kan hjelpe meg. ;)

Skrevet

Du spør i startinnlegget om noen kan hjelpe deg. Om det er noen som kan det, så er det legen din, og i alle fall ikke oss på KG. Legen din kan blant annet undersøke om det er noe fysisk, samt stille deg relevante spørsmål, og sånn sett kunne si mye om han tror det er snakk om noe fysisk eller psykisk.

• Liker 1
Skrevet

Du spør i startinnlegget om noen kan hjelpe deg. Om det er noen som kan det, så er det legen din, og i alle fall ikke oss på KG. Legen din kan blant annet undersøke om det er noe fysisk, samt stille deg relevante spørsmål, og sånn sett kunne si mye om han tror det er snakk om noe fysisk eller psykisk.

Nei, det kan være vanskelig for leger å finne ut om det er fysisk eller psykisk skjønner du. Hadde selv problemer med tarmene og de tok ikke opp næring, og legen trodde det var psykisk så jeg gikk syk 1 år før jeg fikk diagnose. Derfor går jeg ikke til legen, for om det er pga det som har skjedd, kan han ikke hjelpe meg. Derfor lurer jeg på om jeg kan få tips og råd her inne (altså noe annet enn legen kan hjelpe) så om du har noen tips utenom det å komme med, så er du velkommen til det :)

Gjest Blomst83
Skrevet

Tror det er ganske vanskelig å finne ut det du om det er psykisk. Så nei, jeg tror ikke legen kan hjelpe meg. ;)

Hvis du mener at legen din som fysisk kan se deg ikke kan hjelpe deg hvordan kan du da tro at mennesker som sitter bak en skjerm kan hjelpe deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...