Gå til innhold

For stort alkoholinntak!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 19 som det siste året har drukket alt for mye alkohol! Jeg har festet en del, men kan fint bare drikke hjemme også i selskap med en venninne. Det er ikke slik at vi tar oss et glass vin, men drikker oss helst full. Drikker for å bli full. Dette har jeg i gjennomsnitt gjort 3-4 ganger hver uke det siste halve året. Det vil si også dager før jobb. En gang var jeg fortsatt godt beruset når jeg gikk på jobb, og bare satset på at ingen ville merke noe.. Jeg sier ofte at i dag skal jeg ikke røre alkohol, men ender gjør det allikevel. Jeg drikker både når jeg er i godt humør, men søker også alkoholen når jeg er nedfor. Jeg er virkelig bekymret for at jeg holder på å utvikle et problem. Jeg drikker jo alt for ofte og for mye? Og jeg klarer ikke å holde meg vekke.. Vet ikke hvorfor det er sånn heller. Men kan det virke som om jeg begynner å utvikle en avhengighet? Jeg skal forresten opp om tre timer, men har ikke sjangs til å sovne etter å ha drukket irish coffee i dag. Drikker ikke kaffe til vanlig, så fem kopper ble litt i overkant.. Ble godt beruset, men etter å ha spydd og latt det gå noen timer, er jeg bra nå..

Anonymous poster hash: 77194...ad6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså jeg drikker meg ikke alltid full men det er så og si alltid målet..

Skrevet

Jeg har ogsåi det siste begynt å få vondt i magen etter å ha drukket.. utrolig irriterende.. Noen som vet hva det kan skyldes?

- ts

Skrevet

Hvis denne tråden ikke er fleip, så har du alvorlige problemer.

Anonymous poster hash: fc1ee...19c
Skrevet

Hvis denne tråden ikke er fleip, så har du alvorlige problemer.

Anonymous poster hash: fc1ee...19c

Nei, tråden er helt virkelig! Jeg vet ærlig talt ikke hva som er vanlig for ungdom. Er det virkelig så mye verre enn vanlig? Jeg vet jo egentlig at det ikke er bra, men på en måte vil jeg allikevel ikke innse det..

Men ser forresten at det står det siste året i første innlegg, mente det siste halve året.

Skrevet

Det er ikke godt å si hva magesmertene dine kommer av, men generelt kan man si at kroppen din absolutt ikke har godt av så voldsom alkoholeksponering som det du utsetter den for om dagen, så det er ikke det minste rart om du har ubehag.

Ta deg en tur til legen og få sjekket leververdiene dine m.m.

Og mens du er der, hvorfor ikke snakke litt med ham om drikkevanene dine og høre hva han har å si om saken?

Jeg har ingen anelse om hva som er vanlig blant ungdom om dagen, men hvis du sier at du drikker 3-4 ganger i uka, må det jo bety at du bruker omtrent halvparten av all tiden din på enten å være beruset eller bakfull.

Synes du selv det høres bra ut?

Skrevet

Nei, er redd for at det er noe med leveren ja.. Jeg er deffinitivt den av mine venner som drikker mest/oftest.. Blir ikke fyllesyk, dessverre. Hadde jeg blitt det så hadde det nok vært lettere å stoppe.. Får vel ta meg en tur til legen når jeg kommer meg hjem ja.. Jobber for tiden på en bedrift i utlandet, men skal hjem til jul.

Skrevet

Endte opp med tre kvarters søvn i natt.. Fra halv syv til kvart over syv. Heldigvis ble det allikevel en fin dag på jobb!

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...