Gå til innhold

Hva er greia med analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også en venninne som sliter litt på grunn av en del analsex. Tarmen produserer mye slim og lukkemuskelen var ikke som den var engang. Dette er veldig tabu å snakke om, men det er nå realiteten til en del. Anonymous poster hash: 8a5b4...1fb

Når man leser her og snakker med venner og kjente så er det veldig mange som har opplevd negative ting med analsex, problemer osv. Hvorfor opplyses dette så lite om av leger egentlig? Er det så hysj hysj å snakke om?

Anonymous poster hash: f5e2b...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det ligger rundt 37 grader, som i alle andre høl :fnise:

Ja, altså. Kan ikke skjønne at analen skal være varmere enn skjeden?

Anonymous poster hash: 1188a...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det bare spenningen og annerledesheten som frister. Har hatt analsex to ganger, med to forskjellige jenter. Hun ene fikk vondt, selv med god oppvarming og glid. Hun andre elsket det, og fikk orgasme av det, med squirt!

Det er trangere i åpningen enn i vagina, men lengre inn kjenner man ikke så mye mer. Vagina > analen. Men dersom dama liker det, er jeg absolutt villig til å bytte litt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en gang jeg hadde hemorider. Gjett hva det første sykepleier spurte om? "Har du hatt analsex?" Og hvorfor det tro? Jo, fordi det var en kjent sak at mange fikk det problemet pga det..

Anonymous poster hash: f5e2b...963

correlation is not causation

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og er veldig glad i analsex. Men det er veldig viktig at man er trygg på partneren, klarer å kommunisere og ikke minst at man har lyst! Jeg opplever veldig sterke - nesten FOR sterke til tider - orgasmer ved analsex. Kjæresten min nå er også glad i at jeg leker med analen hans, og vi har eksperimentert mye med både dildoer, fingre, munn/tunge, føtter og hender på hverandre. Ingen av oss har hatt problemer med hemoroider, slapp ringmuskel eller andre ting. Men variasjon er jo viktig, man kan bli litt øm i baken av mye rumpelek ;)



Anonymous poster hash: 2866b...5c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...