Gå til innhold

Gaver etter "hemmelig" bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter et "hemmelig" bryllup er det vanlig at man kan få gaver?

Har liggende takkekort og vil gjerne gi til de som allerede har gitt oss gaver, men er kanskje greit og vente til man har fått fra "alle"?

Og med "alle", mener jeg de aller nærmeste som søsken og lignende, som ikke har sagt et eneste ord om de kommer til å gi noe eller ikke.

Vi forventer ingen gaver siden vi bare "stakk av", og kommer selvfølgelig ikke til å spørre om vi får. ;)

Men det er vel naturlig med en liten oppmerksomhet om ikke annet?

Anonymous poster hash: 530fd...972
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

bare gi ut takkekort. å får dere flere gaver så sender dere flere takkekort :)

Gjest Passing by
Skrevet

Sier som de to andre, bare begynn å gi ut takkekortene og kommer det flere gaver så sender dere ut flere gavekort.

Hva er naturlig, hemmelig bryllup er vel hemmelig og er det naturlig å gi gave til et bryllup man ikke vet noe om?

• Liker 3
Skrevet

Send ut takkekort nå.

Anonymous poster hash: 0a6e9...d51
Skrevet

Jøss, forventer du gaver etter et hemmelig bryllup :sjokkert:

Anonymous poster hash: 4bf38...e11
  • Liker 10
Skrevet

Om de ikke ble bedt får du nok ikke gave.

• Liker 3
Skrevet

Har dere hatt hemmelig bryllup så kan dere vel ikke forvente så mange gaver.....

Anonymous poster hash: e0293...6c1
  • Liker 4
Skrevet

Vi forventer ingen gaver siden vi bare "stakk av"Anonymous poster hash: 530fd...972

*sukk*

Anonymous poster hash: 172e8...606

• Liker 4
Skrevet

Vi forventer ingen gaver siden vi bare "stakk av"

Har dere hatt hemmelig bryllup så kan dere vel ikke forvente så mange gaver.....

Anonymous poster hash: e0293...6c1

Sukk...

Anonymous poster hash: 172e8...606

• Liker 4
Gjest Passing by
Skrevet

Men det er vel naturlig med en liten oppmerksomhet om ikke annet?

Det er vel denne det reageres på, den som sto etter at de stakk av og ikke forventet noe - den viser at de kanskje egentlig forventer noe likevel. Og siden de lurte på om de skulle vente med å sende takkekortene til de så om det kom flere gaver.. ikke noe å sukke så fælt over det. Må jo lese hele innlegget..

• Liker 5
Skrevet

Tenkte det samme...

Skrevet

TS her..

Haha, nei forventer som sagt ingen gaver, men er et gratulasjonskort så veldig uvanlig å gi?

Hadde noen av mine nærmeste gjort det samme, hadde jeg kjøpt gave. Men det er meg, og jeg synes ikke det er rart overhodet og ikke få gave. Bare så det er klart. ;)

Uansett hadde jeg i alle fall spandert et kort, men jeg er kanskje litt gammeldags? :fnise:

Anonymous poster hash: ae786...7a5
Skrevet

Jeg er enid med dtårstarter, jeg hadde ikke forventet å få noe særlig med gaver, men kan tenke meg at jeg hadde fått noe av foreldre og søsken likevel. Vi har et bra forhold og har tross alt vokst opp sammen.

Anonymous poster hash: ed72c...c15
  • Liker 1
Skrevet

TS her..

Haha, nei forventer som sagt ingen gaver, men er et gratulasjonskort så veldig uvanlig å gi?

Hadde noen av mine nærmeste gjort det samme, hadde jeg kjøpt gave. Men det er meg, og jeg synes ikke det er rart overhodet og ikke få gave. Bare så det er klart. ;)

Uansett hadde jeg i alle fall spandert et kort, men jeg er kanskje litt gammeldags? :fnise:

I gamledager gjorde man ikke sånn mot venner og familie som du har gjort.

Anonymous poster hash: 79913...5f9

• Liker 3
Skrevet

TS her..

Det ville ikke falt meg inn å gjøre noe annet enn å si "gratulerer" om noen giftet seg i hemmelighet.

Anonymous poster hash: a9a08...743

• Liker 4
Skrevet

I gamledager gjorde man ikke sånn mot venner og familie som du har gjort.

Anonymous poster hash: 79913...5f9

TS...

Var ganske vanlig før i tiden også. I alle fall der jeg kommer fra. ;-)

Og det er faktisk en god grunn til at det ble slik, uten at jeg vil gå nærmere inn på det.

Og det var ikke hemmelig for den nærmeste familien, de visste det ble bryllup uten fest og syntes det var helt greit. De hadde heller ikke anledning/tid til å feire på vår måte så da ble det slik...

Kanskje feil og bruke ordet "hemmelig"...

Hadde uansett en uforglemmelig dag. :-)

Skrevet

TS her..

Man sender da ikke takkekort når man bare har fått gratulasjonskort...

• Liker 2
Skrevet

TS her..

Det burde holde lenge å skrive "gratulerer" på veggen din på face. Er ihvertfall det jeg hadde gjort...

Skrevet

Man sender da ikke takkekort når man bare har fått gratulasjonskort...

Hahaha, ikke sant. Gratulasjonskort krever ikke takkekort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...