Gå til innhold

Hva tenner du på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ts her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ble stilt dette spørsmålet av daten min, men ante ikke hva jeg skulle svare. Så jeg vil bare se hva andre svarer på et slikt spørsmål.

Anonymous poster hash: 94eee...c8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på høye og mørkhårede menn. :P Men i senga så blir jeg tent når kjæresten dominerer meg, eller tar styringa under sex.



Anonymous poster hash: b04fe...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sagarmatha

jeg tenner på anonyme brukere som starter 150 tråder hver eneste dag om sex og alt som har med sex å gjøre. Let's get a room.

:sarkasme:

Dette må jeg skrive ned. Kan lære mye bra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg skrive ned. Kan lære mye bra her.

bare si fra hvis det er noe annet du lurer på.. Jeg og Google er sånn ca like nyttige, jeg er bare bittelitt kjappere ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

bare si fra hvis det er noe annet du lurer på.. Jeg og Google er sånn ca like nyttige, jeg er bare bittelitt kjappere ;)

Hvorfor er det umulig å puste gjennom nesen om man har tungen ute av munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sagarmatha

nope. Trengte ikke det :P

Faen.

Men her er et alvorlig spørsmål. Hvorfor har evolusjonen gitt oss for korte armer til å kunne klø oss selv på ryggen? Vet det ikke omhandler seksualitet per se, men det er jo kroppslig.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faen.

Men her er et alvorlig spørsmål. Hvorfor har evolusjonen gitt oss for korte armer til å kunne klø oss selv på ryggen? Vet det ikke omhandler seksualitet per se, men det er jo kroppslig.?

fordi kortere armer gjør oss mere bevegelige.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

fordi kortere armer gjør oss mere bevegelige.

Godt poeng. Spesielt om jeg hadde vært en bavian. Men jeg trenger bare 5-6 cm lengre armer for å kunne klø meg på hele ryggen. Jeg ser ikke for meg at den ekstra lengde skulle gjort det vanskeligere for meg å navigere rundt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen.

Men her er et alvorlig spørsmål. Hvorfor har evolusjonen gitt oss for korte armer til å kunne klø oss selv på ryggen? Vet det ikke omhandler seksualitet per se, men det er jo kroppslig.?

Evolusjonen har gitt oss større hjernekapasitet, så vi klarte å finne opp ting som kløpinner, for eksempel.

Eller så er det karma over alle mennesker.

Eller fordi apene, som vi stammer fra plukket og klødde hverandre på ryggen, og evolusjonen har ikke kommet så langt at vi kan gjøre det selv ennå.

Eller som googlegirl sier, at korte armer gjør oss mer bevegelige.

Anonymous poster hash: 4c078...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...