Gå til innhold

Menn! (og kvinner)boxer-problem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem. Kjøpte boxer på fredag fra bjørn borg som jeg skal putte i pakkekalenderen til kjæresten. Jeg visste han brukte XL i klær (han er veldig høy og breiskuldra), så da tok jeg sjansen på at han også brukte det i boxer, men jeg sjekka ene boxeren som lå hos meg i går fra bjørn borg og den var i XXL.

Så hva gjør jeg nå? Jeg kan jo ikke bytte undertøy.. Skal jeg bare gi han boxeren og satse på at den sikkert passer? Jeg kikka tidligere i en annen boxer han hadde, og jeg er sikker på at den var i XL.

Kan noen hjelpe meg? Skal jeg bare ta sjansen? Den kosta jo 200 så det å kjøpe en ny og kaste den der er jo ikke et alternativ heller :P



Anonymous poster hash: 6007b...fe2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BB er litt små i størrelsen, så de må han nok gjerne opp i. Som Gjest sier - du kan vel bytte om den er i pakning og med lappen på? Har byttet BB-boxere jeg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB er litt små i størrelsen, så de må han nok gjerne opp i. Som Gjest sier - du kan vel bytte om den er i pakning og med lappen på? Har byttet BB-boxere jeg i hvert fall.

Okei. Da går jeg i morgen og spør om jeg kan få bytte. De er i pakning og har kvittering og alt.

-TS

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på kvitteringen nå.. Det står at undertøy byttes ikke :( Tror dere det går bra med XL likevel? :(



Anonymous poster hash: 6007b...fe2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på kvitteringen nå.. Det står at undertøy byttes ikke :( Tror dere det går bra med XL likevel? :(

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Det gjelder vel ikke for undertøy som er pakket inn, men for undertøy de ikke kan vite om det er prøvd på eller ei.

Anonymous poster hash: 8e274...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder vel ikke for undertøy som er pakket inn, men for undertøy de ikke kan vite om det er prøvd på eller ei.

Anonymous poster hash: 8e274...0fc

Jeg vet ikke. Kjøpte på Match, og der er vel alt undertøy innpakket i sånne pakninger, men kan sikkert prøve da.

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke åpnet pakningen, så gå og prøv deg.

Okei, takk. Men tror du den likevel kommer til å passe om jeg ikke får bytta den? Den bjørn borg boxeren han har i XXL er ihvertfall ganske romslig.. Er vel ikke så stor forskjell på en størrelse?

-TS

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk. Men tror du den likevel kommer til å passe om jeg ikke får bytta den? Den bjørn borg boxeren han har i XXL er ihvertfall ganske romslig.. Er vel ikke så stor forskjell på en størrelse?

-TS

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Jeg tror det, men det spørs om han ikke mistror sin størrelse nedentil og vil bli snørt hvis du mener han er XL i stedet for XXL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det, men det spørs om han ikke mistror sin størrelse nedentil og vil bli snørt hvis du mener han er XL i stedet for XXL.

Hahaha :fnise: Det er sant! Åh, dagens :laugh:

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke. Kjøpte på Match, og der er vel alt undertøy innpakket i sånne pakninger, men kan sikkert prøve da.

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Jeg har bytta Bjørn borg boxer på match før, det gikk helt fint uten noen "krangel" :)

Anonymous poster hash: c64eb...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta Bjørn borg boxer på match før, det gikk helt fint uten noen "krangel" :)

Anonymous poster hash: c64eb...6dc

Flott å høre!

-TS

Anonymous poster hash: 6007b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...