Gå til innhold

La kjæresten bestemme hvordan du ser ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hårfrisyre, hårfarge, hvordan og hvor mye sminke og klesstil.

Kunne du gjort det?

Hadde du sett veldig annerledes ut? :fnise:

Hadde han/hun sett annerledes ut hvis du fikk bestemme?

Anonymous poster hash: e7ca8...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som den sunneste måten å ta vare på et forhold på, men for all del...

(beklager for off-topic)

Endret av Kyary Pamyu-Pamyu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å tilfredsstille en fetisj? Jeg kan godt la ham bestemme for en kveld, hvis det er det du mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

For en kveld, og innenfor mine rammer/grenser: Jaa... det burde la seg gjøre.

På permanent basis, som en forvandling fordi han ønsker seg et annet menneske enn meg? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk ikke jeg ville sett så veldig annerledes ut. Han liker ikke så mye sminke, gjør ikke jeg heller, han elsker frisyren min(naturlig lys blond, litt oppfor skuldrene, søt og oppklipt), men han hadde nok kledd meg litt mer klassisk, type blyantskjørt f.eks. Sexy og tidløst. Liker den stilen ganske godt selv, men er nok litt mer praktisk og sporty til hverdags, noe han også liker. Sier liksom ikke neitakk til jenter i løpetights :fnise: Dog han liker også søt og/eller geeky stil, noe jeg gjør innimellom.

Men om det er snakk om fetish, siden det ligger i seksualitet-forumet, så er jeg med på nesten alt. En av no-go utkledningene er bla. baby med bleie og smokk... *grøss!*



Anonymous poster hash: 61fa8...d99
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på om du hadde sett annerledes ut hvis kjæresten fikk bestemme for en kveld.

Anonymous poster hash: e7ca8...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Det er ikke godt å si, men han har sagt at han liker mitt utseende (hårfrisyre/farge, mengde sminke osv). Undertøy og sånt bryr han seg dessverre ikke om i det hele tatt. Men kanskje han hadde endret på saker, ikke vet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfrisyre, hårfarge, hvordan og hvor mye sminke og klesstil.

Kunne du gjort det?

Hadde du sett veldig annerledes ut? :fnise:

Hadde han/hun sett annerledes ut hvis du fikk bestemme?

Anonymous poster hash: e7ca8...291

Då skulle ho verte sjåande ut som eit rekteg horeludder, skulle eg tykje, ja.

Anonymous poster hash: 37633...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne blitt med på det en kveld, men han vil ikke forandre på meg sååå :-)

Anonymous poster hash: 3af3b...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....jeg husker min første kjæreste som ville at jeg skulle ha blondt hår, jeg svarte bare tilbake med: "da får du slå opp med meg og skaffe deg en blondine" :) :D .....er jo bare en hårfarge,men der og da følte jeg han ville forandre meg til noe jeg ikke er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger fram klærne mine hver kveld, kammer håret mitt i en bestemt vinkel så det ikke skal stikke opp og bestemmer alt. Det er iorden for meg.

Hvis jeg fikk bestemme hvordan hun skulle se ut ville det vært sånn som mamman min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min får ikke lov til å gå med oppsatt hår/hestehale rundt meg :)

Har også fått lurt henne til å gå med hettegenser og jobbebukse hjemme, er så sexy med jenter som går rundt med det, spesielt hvis de ikke har noenting under :P



Anonymous poster hash: 68efd...9cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var jeg i et forhold der jeg til stadighet fikk kommentarer som "har du virkelig tenkt å gå med håret sånn?" for så å forandre på håret mitt. Eller "du kan ikke sminke deg på den måten" eller andre negativt ladde kommentarer på klær, briller (!!!) etc.

Ikke spesielt oppbyggende for min selvtillit kan man si.

Det skal være lov til å komme med velmenende råd og ønsker. Men når det er krav og hakking, da er man på vei i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min får ikke lov til å gå med oppsatt hår/hestehale rundt meg :)

Har også fått lurt henne til å gå med hettegenser og jobbebukse hjemme, er så sexy med jenter som går rundt med det, spesielt hvis de ikke har noenting under :P

Anonymous poster hash: 68efd...9cc

Får ikke lov? :P

Anonymous poster hash: 116cd...8d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva han hadde ikledd meg, muligens over knee-strømper eller noe slikt. Men det bruker jeg ofte uansett, så han får være fornøyd med det han får. Jeg sliter med å bli tent om jeg føler meg ukomfortabel, noe jeg blir i klær jeg ikke føler meg vel i, og jeg gidder ikke å ha sex med mindre jeg er tent og vil ha sex selv, så i senga gjør vi stort sett kun det begge tenner på.



Anonymous poster hash: 31f32...332
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaajo, til en viss grense for en kveld hadde det vel gått fint. Ser for meg at han bare hadde dradd på meg et skikkelig anstendig antrekk, for så å ta meg med ut på middag! Tror han synes jeg er bittelitt for slapp på klesveien! :P

Skulle jeg bestemt hadde det uten tvil blitt strikka genser/jakke! Det ER så sexy på menn, men han haaaater det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...