nathjo Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hallo! Har nå bestemt meg for å ta neseplastikk om to år, og prøver å få mest mulig informasjon og spare i mellom tid! Jeg bare lurte på om noen har erfaringer med Teres Nobel og dr. Morten Haug? Det virker som om mange er fornøyde med han, så jeg vurderer han sterkt! Greia er at jeg har bredenesevinger, ellers er faktisk nesen min ganske grei, den er høy og har en fin bue og sånn, er bare nesevingene jeg har lyst til å ta inn bittelitt og kanskje gjøre nesetuppen litt rettere, for den detter litt ned når jeg smiler - har noen anbefalinger til meg?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Dersom nesen er høy med fin bue synes jeg ikke du skal begynne å fikle med det. Litt bred nese gjør ingenting, men er heller sjarmerende. Hvordan vil det være å motta komplimenter på at du ser bra ut når du ansiktet ditt ikke er ekte? Hvordan vil du reagere dersom resultatet av operasjonen ikke blir som forventet, kanskje til og med verre enn utgangspunktet, og du kastet brukt 40 000 ++ i do? Anonymous poster hash: 079c2...767 1
oslotur Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 ville aldri operert nesa i norge med mindre du er ute etter et resultat som gjør at du skulle ønske du hadde din gamle nese. leger i norge er kjent for å være elendige og ikke ha erfaring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå