Veslejenta Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #21 Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk for masse gode tips! Skal komme meg ut og spise så fort jeg får en real lønning igjen, men det blir ikke før i begynnelsen av juni. Er bare å komme med flere forslag!
la_luz Skrevet 12. mai 2004 #22 Skrevet 12. mai 2004 Pizza de Mimmo på frogner, må bare prøves! Alltid fullt så du må bestille bord
Gjest Jamila Skrevet 13. mai 2004 #23 Skrevet 13. mai 2004 La Såda på Majorstuen har også rimelig og god italiensk pizza.
Gjest Jamila Skrevet 13. mai 2004 #24 Skrevet 13. mai 2004 Og Cafe di Roma (eller var det Pizza di Roma?) på Grünerløkka, italiensk pizza til under 100 kr.
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2004 #25 Skrevet 13. mai 2004 La Såda på Majorstuen har også rimelig og god italiensk pizza. Boikotter den pga det utrolig tåpelige navnet, jeg :-x . La Såda, hva for slags navn er det? Ord med å i seg kan ikke ha La foran!
Gjest Jamila Skrevet 13. mai 2004 #26 Skrevet 13. mai 2004 Boikotter den pga det utrolig tåpelige navnet, jeg :-x . La Såda, hva for slags navn er det? Ord med å i seg kan ikke har La foran! Er egentlig litt enig med deg i det!! Forresten, Kokopelli (siden vi snakker om rare navn) har ikke de også gode og ganske rimelige småretter?
Bokalven Skrevet 13. mai 2004 #27 Skrevet 13. mai 2004 Stakkars deg lunacia.Spiser du ikke kjøtt? Stakkars meg? Det er ikke stakkars meg! Nei, jeg tåler ikke kjøtt, og stortrives med det! Finnes så mye annen mat, atte... God mat... Jeg har aldri likt kjøttkaker, koteletter, biff o. l. uansett...
nat26 Skrevet 13. mai 2004 #28 Skrevet 13. mai 2004 Mente ikke "stakkar" fordi du ikke spiser kjøtt,tenkte på det som skjedde når du fikk i deg kjøtt på den restauranten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå