Gå til innhold

Gjenbruk av strømper og strømpebukser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer dere å gjenbruke stayupsa eller strømpebuksene...? Synes det alltid blir riper eller småhull i de, enten ved bruk eller ved vask, og kan vel ca kun halvparten av gangene bruke de igjen.... Urgh. Noen "kjerringråd"??



Anonymous poster hash: 5a7cc...d27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste gangen jeg kaster strømpebuksa er hvis den har vært med på en real fest..



Anonymous poster hash: f63c5...c1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dem om igjen så fremt de ikke er rakna. Hvordan tar du de på deg TS? Mange drar dem på som med sokker, holder i kanten og trer dem på, men da rakner de ofte. Krøll dem helt ned, stikk i tærne, og så rull dem opp. Skrubb gjerne føttene om du har hard/sprukken hud der. Og vask dem for hånd med biotex:)



Anonymous poster hash: 05cff...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Min erfaring er at negler og ringer er de virkelig store synderne ( i tillegg til fliser under trebord da :fnise:)

Så jeg kan ikke nok få anbefalt å kjøpe seg et par (eller to par) strømpehansker.

De koster en slikk og ingenting og er spart inn på ett par kvalitetsstrømper/strømpebukser.

Lenke til en av mange leverandører her.

Edit: Og som så viselig påpekt av AB i innlegget ovenfor: Ta dem på, - og av, på korrekt vis.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ALDRI å bruke sånne strømper to ganger :fnise: er en djevel når det kommer til å lage hull i de :P

må ha med meg et skift når jeg skal ut for å ikke se skikkelig slutty ut med rakna strømper :fnise:



Anonymous poster hash: cff3e...9cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere å gjenbruke stayupsa eller strømpebuksene...? Synes det alltid blir riper eller småhull i de, enten ved bruk eller ved vask, og kan vel ca kun halvparten av gangene bruke de igjen.... Urgh. Noen "kjerringråd"?? Anonymous poster hash: 5a7cc...d27

Hvordan vasker du de?

Anonymous poster hash: 30a47...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sagarmatha

gjenbruke stayupsa eller strømpebuksene

Anonymous poster hash: 5a7cc...d27

Passer utmerket når du skal rane en bank. Greit med noen kikkehull da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at negler og ringer er de virkelig store synderne ( i tillegg til fliser under trebord da :fnise:)

Så jeg kan ikke nok få anbefalt å kjøpe seg et par (eller to par) strømpehansker.

De koster en slikk og ingenting og er spart inn på ett par kvalitetsstrømper/strømpebukser.

Lenke til en av mange leverandører her.

Edit: Og som så viselig påpekt av AB i innlegget ovenfor: Ta dem på, - og av, på korrekt vis.

Oh my..... så mange LEKRE strømper Lille-pus!!

Her skal jeg bestille også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjenbrukar om det ikkje er hol. Vaskepose er eit must. Men det største problemet mitt er ikkje nagler eller ringar, eg har flismagnet på knærne - eg er alltid borti eit eller anna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømpehansker ??

jeg bruker mine om og om igjen, håndvasker de pent og henger til tørk. null problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mine kvalitets strømpebukser om igjen og om igjen til jeg får hull. Vasker de i vaskepose med Milo. Milo er skånsomt og bra.

Billige strømpebukser på dagligvaren kan jeg bare bruke en gang, føler jeg. Etter det folder de seg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...