Gå til innhold

Hvorfor...


Trapp

Anbefalte innlegg

...er det så mange homofile som lesper? Og hvorfor er det ikke så mange lesbiske som lesper? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...er det så mange homofile som lesper? Og hvorfor er det ikke så mange lesbiske som lesper? Noen som vet?

Idet lesbiske er homofile motsier du deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er mote.

Ja, det er litt det jeg lurte på. Er det arv eller er det miljø? Dersom homofili f.eks. handler om arv, kan det tenkes at lespe-genet har en eller annen link til homo-genet og derfor noen ganger følger med på kjøpet? Og hvis det er et spørsmål om miljø, hvem kan da si at homofili i seg selv ikke er det samme?

Personlig tror jeg begger deler handler om både arv og miljø, men sånn bare for å polarisere debatten så....

Endret av Trapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Hehe, nei, det er jeg sikker på at ikke er genetisk. De begynner nemlig ikke å lespe før de kommer ut av skapet. Eller kanskje det første skrittet de tar ut av skapet aktiveres lespegenet? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter lesber!! Hvis dumener kosenavnet til lesbiske og ikke en person som lesper når de prater.

Anonymous poster hash: e1075...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter lesber!! Hvis dumener kosenavnet til lesbiske og ikke en person som lesper når de prater.

Anonymous poster hash: e1075...9ce

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er det så mange homofile som lesper? Og hvorfor er det ikke så mange lesbiske som lesper? Noen som vet?

Aldri hørt!

Jeg snakker i hvert fall RENT OG TYDELIG! (Alle mine homse og lesbevenner også forresten...)

Men..... siden det er en artikkel fra wiki må det jo være noe i det. Det har uansett ikke rammet noen av de jeg kjenner. Stemmer for at det er smittsomt og at noen er mer sårbare for påvirkning enn andre. Noen blir jo trønder etter å ha snakket med en trønder i fem min. Tror det må være noen av det samme her. Hvis de ikke er født sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mange lesber som lesber. Det er jeg ganske sikker på.



Anonymous poster hash: ff393...2c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...