Isiselin Skrevet 7. mai 2004 #22 Skrevet 7. mai 2004 Hurrahurrahurra!!! Heia Margaret!!!! (Dessuten liker jeg Kjartan også! Så bra!!)
Gjest Phair Skrevet 7. mai 2004 #23 Skrevet 7. mai 2004 Klær og låtvalg passet ikke sammen. Margaret og Susanne burde ha byttet klær. Susanne var lekker i dag. Men, go Margaret
Gjest *marte* unplugged Skrevet 7. mai 2004 #24 Skrevet 7. mai 2004 Når man så Susannes resume på slutten så man mye bra da! Har glemt det, men hun viste innmari mye bra til litt over midtveis, og så gikk det nedover. Ja, synes hun var best mens hun hadde lungebetennelse :-? Så ble det fryktelig mye sure toner. Margaret gikk videre, det stemtes heftig her i dag!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #25 Skrevet 7. mai 2004 sinnsykt bra den første sangen Hvorfor ikke variere det primitive Idol-språket, og si at det f eks var kreftsykt bra, eller magesykt bra???
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. mai 2004 #26 Skrevet 7. mai 2004 Margaret har vært min favoritt hele tiden.Susanne og Kjartan har jeg ikke sansen for. Kjartan er så kjeeedelig! Heia Margaret! :-) Hun var rå i kveld!
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mai 2004 #28 Skrevet 7. mai 2004 De to jeg ville ha i finalen er nå i finalen. Håper at Kjartan vinner.
Ruby Skrevet 8. mai 2004 #31 Skrevet 8. mai 2004 Av de to som er igjen bør Margaret vinne. Hun kan bruke stemmen sin bedre enn Kjartan!
Bokalven Skrevet 8. mai 2004 #32 Skrevet 8. mai 2004 Av de to som er igjen bør Margaret vinne. Hun kan bruke stemmen sin bedre enn Kjartan! Ikke nok med det, men Margaret har personlighet, noe Kjartan mangler. Kjartan er drepende kjedelig å høre på, aldri i verden om jeg kunne tenkt meg å kjøpe en CD med ham! Margaret, derimot, kunne jeg godt tenkt meg en CD med, hvis sangene var rocka nok.
Tusseline Skrevet 8. mai 2004 #33 Skrevet 8. mai 2004 Og den stylisten bør få sparken!! Ja! Makan til større r#vh#ll skal man lete lenge etter! :o
Gjest Muslingen Skrevet 9. mai 2004 #34 Skrevet 9. mai 2004 Margaret er råflink, hun har personlighet, hun virker voksen og moden og hun sang så ufattelig bra på fredagen! HEIA MARGARET! :-)
nat26 Skrevet 9. mai 2004 #35 Skrevet 9. mai 2004 Nå som favoritten min er ute,så håper jeg at Kjartan vinner!Margaret har jeg aldri hatt sansen for...
Anki1971 Skrevet 9. mai 2004 #36 Skrevet 9. mai 2004 Heia Margaret!! Jeg syns etter hvert at Kjartan er bra også, men heier litt ekstra på Margaret
Gjest Catwoman Skrevet 10. mai 2004 #37 Skrevet 10. mai 2004 Margaret var super bra spesielt på den første sangen, og Kjartan var bare rå på den andre sangen sin. Susanne hadde desverre fått tildelt gale sanger, som hun ikke mestre så godt, spesielt ikke den siste, syns det var litt synd for jeg tror det ødelagte en del for henne. Men jeg gleder meg uansett til å se Kjartan og Margaret til finalen :-) Veldig åpent hvem av de som vinner syns jeg.
vixen Skrevet 10. mai 2004 #38 Skrevet 10. mai 2004 Hvis Maragret er like overbevisende som den første sangen på fredag - da går hun nok av med seieren! -viXen-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå