Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

FAVORITTENE MINE ER I FINALEN!!!!!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurrahurrahurra!!! Heia Margaret!!!! :hoppe:

(Dessuten liker jeg Kjartan også! Så bra!!)

Gjest Phair
Skrevet

Klær og låtvalg passet ikke sammen. Margaret og Susanne burde ha byttet klær. Susanne var lekker i dag. Men, go Margaret :P

Gjest *marte* unplugged
Skrevet
Når man så Susannes resume på slutten så man mye bra da! Har glemt det, men hun viste innmari mye bra til litt over midtveis, og så gikk det nedover.

Ja, synes hun var best mens hun hadde lungebetennelse :-? Så ble det fryktelig mye sure toner.

Margaret gikk videre, det stemtes heftig her i dag! :danse:

Gjest Anonymous
Skrevet
sinnsykt bra den første sangen

Hvorfor ikke variere det primitive Idol-språket, og si at det f eks var kreftsykt bra, eller magesykt bra???

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Margaret har vært min favoritt hele tiden.Susanne og Kjartan har jeg ikke sansen for. Kjartan er så kjeeedelig!

Heia Margaret! :-) Hun var rå i kveld!

Skrevet

Mine favoritter er i finalen.

:danse::danse::danse::danse:

Gjest Madam Felle
Skrevet

De to jeg ville ha i finalen er nå i finalen. :sjarmor: Håper at Kjartan vinner.

Skrevet

Av de to som er igjen bør Margaret vinne. Hun kan bruke stemmen sin bedre enn Kjartan!

Skrevet
Av de to som er igjen bør Margaret vinne. Hun kan bruke stemmen sin bedre enn Kjartan!

Ikke nok med det, men Margaret har personlighet, noe Kjartan mangler.

Kjartan er drepende kjedelig å høre på, aldri i verden om jeg kunne tenkt meg å kjøpe en CD med ham!

Margaret, derimot, kunne jeg godt tenkt meg en CD med, hvis sangene var rocka nok.

Skrevet
Og den stylisten bør få sparken!!

Ja! Makan til større r#vh#ll skal man lete lenge etter! :o

Gjest Muslingen
Skrevet

Margaret er råflink, hun har personlighet, hun virker voksen og moden og hun sang så ufattelig bra på fredagen! HEIA MARGARET! :-)

Skrevet

Nå som favoritten min er ute,så håper jeg at Kjartan vinner!Margaret har jeg aldri hatt sansen for...

Skrevet

Heia Margaret!! :danse:

Jeg syns etter hvert at Kjartan er bra også, men heier litt ekstra på Margaret

Gjest Catwoman
Skrevet

Margaret var super bra spesielt på den første sangen, og Kjartan var bare rå på den andre sangen sin.

Susanne hadde desverre fått tildelt gale sanger, som hun ikke mestre så godt, spesielt ikke den siste, syns det var litt synd for jeg tror det ødelagte en del for henne.

Men jeg gleder meg uansett til å se Kjartan og Margaret til finalen :-)

Veldig åpent hvem av de som vinner syns jeg.

Skrevet

Hvis Maragret er like overbevisende som den første sangen på fredag - da går hun nok av med seieren! :)

-viXen-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...