Gjest 1111 Skrevet 8. mai 2004 #22 Skrevet 8. mai 2004 Har ikke hatt sansen for henne før, men fikk øynene opp for henne igår, hun gjorde det mye bedre enn hun noen gang har gjort. syns fortsatt det er en smule trist at Susanne røyk da..
Gjest Virvel Skrevet 8. mai 2004 #23 Skrevet 8. mai 2004 Margaret! Jeg klinte til med tre stemmer i går.
-Fisken- Skrevet 10. mai 2004 #25 Skrevet 10. mai 2004 Margaret var kjempeflink på fredag, det er jeg helt enig i. Utrolig synd at Susanne gikk ut da :-( Men utifra hvordan hun sang, skjønner jeg det. Hun fikk nok litt feil sanger ja. Kjartan, ja han fortjener å vinne gitt!
Nitha Skrevet 10. mai 2004 #26 Skrevet 10. mai 2004 Skjønner ikke hva som er spesielt med KJartan jeg. Han synger rent men helt ordinært. Og fjortis-bajas-sjarmør-faktoren er altfor høy for mitt vedkommende. Det ville jo toppe det pinlige ved årets konkurranse om en som ikke engang gikk til første runde i fjor skulle vinne hele greia! Nei, heia Margaret, har jeg sagt hele tiden. Bare se hvordan hun blomstrer med live-band. Hun kan bli artist. Håper de velger en finalesang som ikke passer bare en av deltakerne denne gang!!! Fru Nitha
Gjest 1111 Skrevet 12. mai 2004 #27 Skrevet 12. mai 2004 Sitter og ser på Idol nå. Og jeg legger merke til hvor utrolig mye bedre margaret så ut før stylistene heiv seg over henne. da hadde hun en mye lysere farge på håret og var ikke så sminket - hun så jo hundre ganger bedre ut! (Kjartan har derimot forbedret seg )
Gjest Mariona Skrevet 12. mai 2004 #28 Skrevet 12. mai 2004 Noen som vet hva sangene Margaret og Kjartan sang forrige fredag heter? Var et par kjempefine der men jeg finner dem ikke...
Crazee Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 Den første til Margaret var Stop med Sam Brown. (Dei andre hugsar eg ikkje...)
Gjest Elenath Skrevet 12. mai 2004 #30 Skrevet 12. mai 2004 Noen som vet hva sangene Margaret og Kjartan sang forrige fredag heter? Var et par kjempefine der men jeg finner dem ikke... Susanne: Crazy - Seal Under the bridge - Red Hot Chillipeppers Margaret: It's my life - Talk Talk/ No Doubt Stop - Sam Brown Kjartan: Angels - Robbie Williams Two Princes - Spin Doctors
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå