PREDATOR Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Var det bare meg eller fikk dere tårer i øynene og pels på kroppen under sangen til Margaret i kveld? SINNSYKT bra spør dere meg Tror Margaret og kjartan er i finalen...
PREDATOR Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2004 Glemte og fylle på kortet på mobilen..... Dere får stemme for meg og dere..... STEM STEM STEM...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 Jeg stemte på Margaret,og heldigvis gikk hun videre til finalen :-)
Gjest Seleena Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Eg stemte 3 gonger på Margaret :D "Jeg er i sjempeform!"
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 Hun var kjempe flink, men stemmene mine gikk til gromgutten de.
Væren Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Jeg fikk også skikkelig gåsehud da hun sang i dag. Hun er råbra og fikk min stemme i dag!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #10 Skrevet 7. mai 2004 Jeg er svært lite imponert av henne. Hadde mer sans for Susanne, men i dag var det ikke bra. Totalt feile låter!
Gjest Esther Skrevet 7. mai 2004 #11 Skrevet 7. mai 2004 Kjartan er den desidert beste av deltakerne - bare så synd at det antagelig blir en jente som vinner ... Det har liksom vært oppe og vedtatt fra første stund. Kjartan ER stjerne, han .. naturlig på scenen og har ikke hatt noen nedturer så langt i Idol-sammenheng ... Ellers var det synd at Susanne fikk feil låter for hennes stemme idag - visst skal en "stjerne" kunne mestre "alt" - men Susanne har mye i seg ... både av personlighet og ikke minst i stemmen ...
magolia Skrevet 8. mai 2004 #12 Skrevet 8. mai 2004 ja, Margaret var kjempe flink -men Kjartan er også flink og et sjarmtroll! ..men Margaret burde kanskje gjøre noe med kroppsholdningen, så jo ut som en sekk der hun satt.... :-?
Ruby Skrevet 8. mai 2004 #14 Skrevet 8. mai 2004 Margareth fortjente å gå videre. Jeg synes Susanne fikk helt feil låter, Under the bridge var bra, men Crazy er en litt for spesiell sang. De andre to fikk jo de rockelåtene, noe Susanne også skulle hatt. Jeg synes ikke Kjartan gjorde det noe bra i går...
Rio Skrevet 8. mai 2004 #15 Skrevet 8. mai 2004 ehe.. jeg begynte faktisk å svette litt + gåsehud.. syk opplevelse.. var kjekt at hun turte å bevege seg mer på scena også.. hun er kul, håper hun vinner
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #16 Skrevet 8. mai 2004 Jeg stemte også på Margareth. Hun var utrolig flink i går, og jeg håper hun vinner hele Idol.
Dødspingvinen Skrevet 8. mai 2004 #17 Skrevet 8. mai 2004 Margareth var fantastisk flink i går. Stemte fire ganger på ho. Den første sangen var helt perfekt for ho :-) En virkelig fortjent finaleplass
Saeria Skrevet 8. mai 2004 #19 Skrevet 8. mai 2004 Margaret var skikkelig flink i går, men stemmen min gikk til en minst like flink fyr fra Sandnes.
¤Tiili¤ Skrevet 8. mai 2004 #20 Skrevet 8. mai 2004 Jeg stemte noen ganger på go gutten jeg! Det er så herlig og høre han synge at jeg får noen sitringer i kroppen når jeg hører på! :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå