Gå til innhold

Hotel Cæsar


Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Gjest Dazed

- Svein mistet all sjanse hos Benedikte fordi han klarte å 'miste' Frank Carlos når han satt barnevakt for ungen

- Kenneth og Svein styrte med kyllingfileetene på lageret og klarte å søle heroin på dem. Seinere spiste Astrid dem og ble matforgiftet

- Cato oppdaget at det er Svein som har den stjålne tv'en hans, for Cato har kjøpt den av Tommy

- Sue Astrid dro etter Oscar til moren hans, hvor hun oppdaget at de var på langt nær så velstående, at de blant annet må ha et iskaldt hus for å spare strøm. Hun gjorde det slutt og sladret til Astrid

- Alex tilga Albert for å ha snoket etter smuglerkjøtt i kjøla

- Sekretæren til Kristian spurte ham om han og Juni hadde et forhold. Han svarte nei og ble irritert, senere så hun Juni og Kristian kysse på kontoret.

Har jeg ikke fått med meg alt nå?

Gud, jeg må være avhengig! :ler:

kem e frank carlos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena
Jeg ser også på cæsar! (fulgte veldig med en stund fordi mamma hadde en liten rolle en gang)

Kven var mammaen din? *Nyfiken :D*

Eg ser hotellet kvar dag! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde bare en liten rolle som politi på stasjonen(Svein skulle anmelde Koffi for et eller annet...det var bare en birolle)

Pluss at jeg kjenner henne som spilte prest for Han Hertugen og hun Rosenkrans dame.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1111

Flere skap-Cæsar're her jo :danse:

Skal i alle fall ikke klage på at det ikke skjer noe i den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å se på Hotell Cæsar!

Jeg innrømmer gjerne at jeg er "avhengig"- og de fleste andre jeg kjenner ser også på det!

Ja sorry altså...det er nå mer ACTION i HC enn i f.eks Glamour?!?! Har sett et par episoder av Glamour for noen ÅR siden og det var egentlig mer enn nok...

NÆH - - HC er MYE bedre mht ting som skjer og når det skjer så dveles det ikke med det i liksom 30 episoder *gjesp liksom*

HC er kult (til å være norsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

self ser jeg cæsar.. men jeg tar det ikke opp om jeg mister en episode eller no sånt altså

Hehe...misser jeg en episode på tv - så logger jeg meg bare inn på TV2 på nett og ser episoden der :sjarmor:

Avhengig ? NEIIIDA ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ser ikke hotell fjøset. Det er en av de dårligste tingene som går på norsk tv.

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg ser Hotel Cæsar. :-) Prøver og få med meg de fleste episodene, men går jeg glipp av en så er det ikke krise, gidde rikke ta opp.

Syns Cæsar er en god serie for såpe å være, tror ikke jeg har sett noen andre såper som er like gode. Også så er det så deilig med den halv timen med underholdning som man bare kan se på og ikke trenge å tenke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jeg ser hotel cæsar ja. Men er ikke så avhengig at jeg må ta opp episoder jeg ikke får sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...