Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #1 Skrevet 7. mai 2004 Jeg vet at nesten ingen vil innrømme at de ser på Hotel Cæsar, men lurer på om det er noen det er noen skap-Cæsar're her inne? Kryper opp i sofaen for dagens episode.. :oops:
Chiquita Skrevet 7. mai 2004 #2 Skrevet 7. mai 2004 Jeg ser på Hotel Cæcar når jeg husker det.... (Og ikke noe redd for å si det heller) *kryper opp i soffaen jeg også*
Grooo Skrevet 7. mai 2004 #4 Skrevet 7. mai 2004 *hopper opp og ned* Jeg ser også på Cæsar! Men hva skjedde egentlig i går og i dag, jeg fikk ikke sett. Har det skjedd noe stort som jeg må få vite?
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #5 Skrevet 7. mai 2004 *hopper opp og ned* Jeg ser også på Cæsar! Men hva skjedde egentlig i går og i dag, jeg fikk ikke sett. Har det skjedd noe stort som jeg må få vite? - Svein mistet all sjanse hos Benedikte fordi han klarte å 'miste' Juan Carlos når han satt barnevakt for ungen - Kenneth og Svein styrte med kyllingfileetene på lageret og klarte å søle heroin på dem. Seinere spiste Astrid dem og ble matforgiftet - Cato oppdaget at det er Svein som har den stjålne tv'en hans, for Cato har kjøpt den av Tommy - Sue Astrid dro etter Oscar til moren hans, hvor hun oppdaget at de var på langt nær så velstående, at de blant annet må ha et iskaldt hus for å spare strøm. Hun gjorde det slutt og sladret til Astrid - Alex tilga Albert for å ha snoket etter smuglerkjøtt i kjøla - Sekretæren til Kristian spurte ham om han og Juni hadde et forhold. Han svarte nei og ble irritert, senere så hun Juni og Kristian kysse på kontoret. Har jeg ikke fått med meg alt nå? Gud, jeg må være avhengig!
Gjest Diddl Skrevet 7. mai 2004 #6 Skrevet 7. mai 2004 jeg skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å se på Hotell Cæsar! Jeg innrømmer gjerne at jeg er "avhengig"- og de fleste andre jeg kjenner ser også på det!
¤Tiili¤ Skrevet 7. mai 2004 #7 Skrevet 7. mai 2004 Jeg ser cæsar hver dag!Og han heter Juan Carlos, ikke Frank carlos!
Gjest 1111 Skrevet 7. mai 2004 #8 Skrevet 7. mai 2004 Går litt fort i svingene ja hvor har jeg frank carlos fra? :klø:
Lilletrollet Skrevet 7. mai 2004 #9 Skrevet 7. mai 2004 Jeg ser også på cæsar! (fulgte veldig med en stund fordi mamma hadde en liten rolle en gang)
Gjest Poirot Skrevet 7. mai 2004 #10 Skrevet 7. mai 2004 Jeg også! Så ikke før jeg bodde en stund alene i 2002, før det hadde jeg ikke sett en eneste episode.
monja Skrevet 8. mai 2004 #11 Skrevet 8. mai 2004 Jeg så ikke så mye på Cæsar før, men nå i det siste har det jo skjedd så mye at jeg bare må få det med meg
Tusenfryd Skrevet 8. mai 2004 #12 Skrevet 8. mai 2004 Jeg heter Tusenfryd og ser på Hotel Cæsar. Jeg fikk ikke sett i går og får ikke sett reprisen på mandag - så takk for oppdateringen! Jada, jeg kan se på web-tv - men altså... så om å gjøre er det ikke. Jeg gjør aldri om noen avtaler eller noe for å se det.
Rio Skrevet 8. mai 2004 #14 Skrevet 8. mai 2004 jeg er avhengig! syns det har kommet seg utrolig mye det siste året da.. og det skjer så mye hele tida.. skikkelig spennende syns jeg liker spesielt intrigene hos statsråden nå.. håper juni greier å trykke guri ned i søla der ho hører hjemme! hurpe! lever meg inni det ja
Sarabi Skrevet 8. mai 2004 #16 Skrevet 8. mai 2004 Klart jeg ser hotel cæsar! Kjæresten min må og se det... + at ALLE kompisene våre ser på.. Det har vært diskusjonstema på et par narspill...
~Viva~ Skrevet 8. mai 2004 #17 Skrevet 8. mai 2004 Nei jeg ser ikke hotell fjøset. Det er en av de dårligste tingene som går på norsk tv.
Isiselin Skrevet 8. mai 2004 #18 Skrevet 8. mai 2004 Ser det ikke slev, men kjæresten er svært så hektet. Tar det opp hvis han ikke får det med seg og er helt inne i det hele (han og kompisene... ) Jeg sitter i datakroken og hører mens jeg surfer på KG. Ganske morsomt egentlig å høre hylene og skrikene fra Juni og Benedicte! Fulgte faktisk med helt fra begynnelsen og til Georg døde... Da ble jeg så sur at jeg ikke orket å følge med mer.
liv Skrevet 8. mai 2004 #19 Skrevet 8. mai 2004 self ser jeg cæsar.. men jeg tar det ikke opp om jeg mister en episode eller no sånt altså
Saeria Skrevet 8. mai 2004 #20 Skrevet 8. mai 2004 Jeg er også selverklært Cæsarholiker. Hvilken rolle spilte moren din Lilletrollet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå