Gå til innhold

Skjønner ingenting, hva vil hun?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd at jeg noengang kom til å stille et slikt spørsmål, trodde jeg var proff på å se signaler men der tok jeg visst vanvittig feil.

Har truffet ei jente nylig som jeg har blitt ganske betatt av, tror kanskje det går over i forelskelse om jeg tilbringer litt mer tid med henne og dette er første gang det har skjedd med meg. Men jeg aner ikke om hun er interessert i meg i det hele tatt, det er så mange blandede signaler, på en side virker hun interessert og responderer positivt på mine forsøk på flørting, f.eks hun lar meg holde rundt henne, ler av selv de mest idiotiske kommentarene jeg måtte komme med, går omtrent oppi meg når vi går rundt sammen, uavhengig om det er andre til stede eller ei og hun har vel småflørtet litt med meg også, tror jeg?

På en annen side er det alltid jeg som må ta initiativet til kontakt, hun har aldri hatt lyst til å overnatte elrno selv om hun har vært hjemme hos meg til langt på natt, det er ikke så ofte vi henger sammen alene, er ofte en eller flere andre til stede.

Når jeg ser på det jeg har skrevet nå så virker det kanskje litt åpenbart at hun liker meg men shit.. Jeg er så sinnsykt feig når det kommer til slikt, dette er ikke som å sjekke opp ei jente på byen elrno der avvisning egentlig ikke betyr noe. I dette tilfellet bryr jeg meg faktisk om jeg blir avvist.

Noen her som har noen tanker?

Anonymous poster hash: c9a5a...f20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som om hun liker deg, sikkert bare usikker

Anonymous poster hash: f65b0...2f4
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje hun vil vite hvor seriøs du er før hun åpner opp for noe mer.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun ikke er klar for sex, og derfor ikke vil overnatte? :rolleyes:

Anonymous poster hash: 78929...0ab
Skrevet

Hun høres ut som en attention-whore som kun er interessert i å pumpe opp sitt eget ego.

Skrevet

Hadde aldri trodd at jeg noengang kom til å stille et slikt spørsmål, trodde jeg var proff på å se signaler men der tok jeg visst vanvittig feil.

Har truffet ei jente nylig som jeg har blitt ganske betatt av, tror kanskje det går over i forelskelse om jeg tilbringer litt mer tid med henne og dette er første gang det har skjedd med meg. Men jeg aner ikke om hun er interessert i meg i det hele tatt, det er så mange blandede signaler, på en side virker hun interessert og responderer positivt på mine forsøk på flørting, f.eks hun lar meg holde rundt henne, ler av selv de mest idiotiske kommentarene jeg måtte komme med, går omtrent oppi meg når vi går rundt sammen, uavhengig om det er andre til stede eller ei og hun har vel småflørtet litt med meg også, tror jeg?

På en annen side er det alltid jeg som må ta initiativet til kontakt, hun har aldri hatt lyst til å overnatte elrno selv om hun har vært hjemme hos meg til langt på natt, det er ikke så ofte vi henger sammen alene, er ofte en eller flere andre til stede.

Når jeg ser på det jeg har skrevet nå så virker det kanskje litt åpenbart at hun liker meg men shit.. Jeg er så sinnsykt feig når det kommer til slikt, dette er ikke som å sjekke opp ei jente på byen elrno der avvisning egentlig ikke betyr noe. I dette tilfellet bryr jeg meg faktisk om jeg blir avvist.

Noen her som har noen tanker?

Du har i realiteten to valg her slik jeg ser det:

1. være stødig og trygg i deg selv og gi dette tid. Dersom hun er usikker så vil det gå over tid når hun blir mer og mer kjent med deg. Eller det kan være at du er i ferd med å gli inn i en vennesonen. Denne er heller ikke ille da du fremdeles kan holde rundt henne, og kanskje kan dere ha sex også? Du må imdlertid aldri tro at det å holde rundt hverandre eller la seg bli strøket på nødvendigvis trenger å være tegn på at hun vil noe mer. Grensene for slikt er mere flytende enn for noe tiår siden.

Eller

2. Hun bruker deg som en støtte til hun finner en annen. Det blir da opp til deg å være med på dette eller sette en grense for hva du vil/ikke vil.

Anonymous poster hash: 65414...3ee

Skrevet

Jeg tror at hvis du ikke får fingen ut snart så blir du friendzonet, om du ikke har blitt det allerede.

At hun flørter med deg er positivt, men du må nok regne med at hun flørter med andre også. Det er et stort minus at hun ikke tar initiativ til å snakke med/møte deg. Det gjør at jeg tenker at hun synes det er kjekt å flørte og å kose, and that's it.

Skrevet

Men så kyss henne når hun klenger på deg ;)

Skrevet

Vil ikke overnatte = vil ikke sende feil signaler. Hun tror du kanskje forventer sex

Du må ta initiativ = sjenert, liker at mannen tar kontroll, usikker på dere.

Tror det er på tide å ta en prat med henne om dere. :)

• Liker 1
Skrevet

De som pleier å være til stede, har de med seg jenter? I så fall responderer hun bare for å ikke føle seg utenfor (sosial status). Kanskje du legger mer i det enn det som er tilfellet?

Kvinner flørter ofte for å skape harmoni med andre da det er deres måte å sosialisere seg på. Menn tenderer å misforstå slike signaler.

Anonymous poster hash: 65414...3ee

Skrevet

Det kan være at hun liker å henge med deg men ikke er interessert i noe mer, eller bare venter og ser om kanskje hun er interessert i noe mer.

Har hatt guttevenner som har mistolket væremåten min med at jeg er interessert i noe mer; liker å sitte tett inntil de,og klemme de, men ingenting annet. Trekker meg unna hvis de hadde prøvd på noe mer.

Dette er gutter jeg ikke ser på noe annet enn bare kompiser, altså; jeg liker å henge med de, men ikke noe mer. Som regel så sier jeg det rett ut, slik at det ikke blir noen misforståelser.

Men, du vil jo uansett ikke vite for sikkert hvis ikke du spør henne rett ut. Hva har du å tape?

Åssen reagerer hun om du kommer med komplimenter ? "Du er så søt",eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 116fc...f45
Skrevet

Ts her, hadde egentlig ikke forventa så mange svar og ihvertfall ikke så,mange analyser av situasjonen. Kan jo gå begge veier d her. Jaja sitter her fremdeles like clueless.

Får ta å prøve å kysse henne engang og se hva som skjer, blir jeg avvist så blir jeg avvist, da slipper jeg i det minste å bruke mer energi på dette :)

• Liker 2
Skrevet

Hun liker deg som person tydeligvis, hun liker omtanken din og hun liker oppmerksomheten du gir henne. Ingenting av det du her nevner ville vært merkelig om det var mellom henne og en venninne - da ville det ikke stilt spørsmål av typen "er hun interessert i meg".

Foreløbig anser jeg det ikke som at hun har gitt noen signaler i den retning. Det er milevis mellom det å like en person og like dens oppmerksomhet og selskap - over til det å tiltrekkes fysisk av personen.

Enten må då få ut fingern og spørre rett ut og/eller gjøre noe som faktisk krever at hun tenker i den retning og må ta et valg. Som eksempelvis å kikke henne inn i øynene uten å si noe når du holder rundt henne og forsøke å kysse henne -evt si at du har lyst til å det og se om hun avviser deg.

Foreløbig ser det for meg ut kun som vennskap. Å overanalysere gir dessverre sjeldent eller aldri noe godt svar og iallefall ikke ro i sinnet.

Skrevet

Ts her, hadde egentlig ikke forventa så mange svar og ihvertfall ikke så,mange analyser av situasjonen. Kan jo gå begge veier d her. Jaja sitter her fremdeles like clueless.

Får ta å prøve å kysse henne engang og se hva som skjer, blir jeg avvist så blir jeg avvist, da slipper jeg i det minste å bruke mer energi på dette :)

Lykke til! :)

Skrevet

jeg føler sånn med deg akuratt nå. jeg har hatt det på akuratt samme måte nå i forje uke. hun var så vinglete frem og tilbake og jeg forstod ikke hva hun la i det, helt til jeg fikk nok å spurte henne rett ut hva hun lå i det. jeg fikk desverre ikke det svaret jeg ville ha. nå sitter jeg igjen skuffet og såret, men jeg håper det går bedre for deg lykke til ;)

Skrevet

Jeg er ei jente som er i en situasjon akkurat som du beskriver. Han jeg dater tar stortsett all initiativ, men det er både fordi jeg er sjenert og fordi jeg er litt usikker på om han liker meg og da nøler jeg med å ta initiativ. Jeg er heller ikke veldig flink til å gi klare signal og fortelle hva jeg føler, så han er sikkert ganske usikker på hva jeg vil, men jeg liker han veldig godt. Så mitt tips er å gi det litt tid, og evt spør henne rett ut, og si at du liker henne, men er usikker på om hun liker deg. Lykke til :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ei jente som er i en situasjon akkurat som du beskriver. Han jeg dater tar stortsett all initiativ, men det er både fordi jeg er sjenert og fordi jeg er litt usikker på om han liker meg og da nøler jeg med å ta initiativ. Jeg er heller ikke veldig flink til å gi klare signal og fortelle hva jeg føler, så han er sikkert ganske usikker på hva jeg vil, men jeg liker han veldig godt. Så mitt tips er å gi det litt tid, og evt spør henne rett ut, og si at du liker henne, men er usikker på om hun liker deg. Lykke til :)

Nå er det vel milelang forskjell mellom å date noen og det å være venn med en person du liker? I ditt tilfelle er jo det han lurer på allerede avklart.

Anonymous poster hash: a6d10...a45

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke rart man ikke tør å ta initativ når man hele tiden blir fortalt av "sjekke eksperter"er man skal la han ta føringen,ikke gjøre det selv fordi han vil oppfatte deg som:

A) masete og klengete

B) at du er en bitchy person som bestemmer

Det er litt sånn at man "lærer"å være passiv fordi man ikke vil gå på noen blemme og bli hu derre masekjerringa som sender sms.....

Ønsker du videre seksuell kontakt så må du da gå inn for det, hvis du ikke viser at du vil ha henne,hvordan kan hun vite det da? Hvis en mann ikke viser meg selsuell interesse så antar jeg jo automatisk at han ikke er interessert i meg så her må du også ta iniativ....hvis ikke så ender du bare opp som en god venn nettopp fordi hele din oppførsel viser at du er bare en venn og ikke interessert i mer med henne,

Det her har skjedd meg for lenge siden på vgs. En gutt som jeg hang med,vi kunne leie hender, satt ofte sammen i timen osv....men han VISTE ikke at han var interessert i noe mer. Når jeg fikk sms om å finne på noe med han så tenkte jeg ikke at han tok iniativ til "noe mer"men om jeg bare ville finne på noe med han,som en vennine.

Du må være klarere på hva du er ute etter.

Skrevet

Nå er det vel milelang forskjell mellom å date noen og det å være venn med en person du liker? I ditt tilfelle er jo det han lurer på allerede avklart.

Det jeg mener er at kanskje hun er som meg, og bare er for sjenert til å ta initiativ og vise at hun liker han. Selv om hun sender blandede signaler, så betyr det ikke at hun ikke liker han, men hun trenger kanskje bare en bekreftelse på at han liker henne.

Skrevet

Det jeg mener er at kanskje hun er som meg, og bare er for sjenert til å ta initiativ og vise at hun liker han. Selv om hun sender blandede signaler, så betyr det ikke at hun ikke liker han, men hun trenger kanskje bare en bekreftelse på at han liker henne.

Det er også mulig å vinne i lotto. Beklager om den ble litt frekk - poenget mitt er at det er svært få som ikke merker at en annen person er fysisk tiltrukket av seg selv i en slik situasjon. Spesielt om personen er fysisk attraktiv og ikke særdeles sjenert (noe TS ikke indikerer).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...